Jesteś zajętym człowiekiem i nie masz czasu oraz chęci na przewalanie stosu cyfrowych papierów? Jednocześnie chcesz zatrudnić dobrego copywritera, który zajmie się Twoim contentem, jak swoim własnym?
Jasne, rozumiemy to.
Dlatego bez zbędnych ceregieli przedstawiamy Ci naszą ofertę dla Ciebie.
💵 Orientacyjny cennik naszych usług copywriterskich
- Teksty blogowe, zewnętrzne i sponsorowane od 80 zł netto/1000 zzs (znaków ze spacjami)
- Teksty specjalistyczne, eksperckie od 120 zł netto/1000 zzs (znaków ze spacjami)
- Treści na strony WWW od 300 zł netto/podstrona (znaków ze spacjami)
- Opisy kategorii i produktów od 60 zł netto/1000 zzs (znaków ze spacjami)
- Treści postów do SM od 155 zł netto/post z grafiką
- Oferty handlowe, materiały reklamowe i promocyjne od 350 zł netto/strona A4 (do 1200 znaków ze spacjami wraz z oprawą graficzną)
- E-booki i dłuższe formy reklamowe i promocyjne od 350 zł netto/strona A4 (do 1200 znaków ze spacjami wraz z oprawą graficzną)
- Copywriting kreatywny wycena indywidualna
- Prezentacja od 200 zł netto/slajd (treść wraz z oprawą graficzną)
- E-mail marketing od 200 zł netto/mail
- Wizytówka od 300 zł netto/szt. (treść + projekt graficzny)
- Komfortowa obsługa copywriterska od 1600 zł netto/mc Zapytaj o szczegóły!
- Animacja Od 1100 zł netto/szt.
- Infografika i grafika od 145 zł netto/szt.
- Wideo reportażowe i dokumentalne od 6200 zł netto/szt.
- Scenariusz reklamy od 1200 zł netto/szt. Od 60 do 120 sekund
Jak możemy zacząć współpracę?
- Rozpoczęcie
Współpracę rozpoczynamy po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami.
- Rozliczenie
Rozliczamy się na podstawie opłaconej z góry faktury VAT 23%.
- Realizacja
Zlecenia realizujemy w terminie ok. 3-5 dni roboczych.
- Redakcja
W ramach realizacji zlecenia zapewniamy możliwość wykonania 2 rund poprawek do dostarczonych treści.
Specjalizacje naszych copywriterów
🏗
- przemysł
- budowlanka
- konstrukcje stalowe
- maszyny, urządzenia
- elektronarzędzia
- obróbka drewna
🚚
- spedycja i logistyka
- logistyka
- motoryzacja
- automatyka
🧘♂️
- zdrowie
- usługi
- dietetyka
- fitness
- psychologia
- diety i zdrowe odżywianie
- wellbeing
🖥
- IT
- FinTech
🏠
- oświetlenie
- fotowoltaika
- elektronika i elektryka
- wykończenia wnętrz
- meble
- dom i ogród
- zwierzęta
💄
- beauty
- moda
- kosmetyki
- medycyna estetyczna
- biżuteria
- ślub i wesele
🏖
- turystyka
- hotelarstwo
- rekreacja
- gastronomia
- kulinaria
📚
- edukacja
- dzieci i parenting
- fotografia
- sport
- hobby
- sztuka i rozrywka
Od czego zależy nasz cennik
copywritera?
Cennik usług copywriterskich jest uzależniony od wielu czynników. Każde zlecenie traktujemy w całkowicie indywidualny sposób, uwzględniając rodzaj treści, specyfikę branży oraz potrzeby naszych klientów.
Cena SEO copywritingu będzie zupełnie inna od ceny treści wizerunkowych czy eksperckich. Wyceny dokonujemy na podstawie poniższych czynników:
- rodzaj zamawianych treści,
- objętość tekstów (ilość znaków ze spacją),
- tematyka tekstów,
- wymagany research oraz poziom merytoryczny treści,
- termin realizacji,
- skala zamówienia,
- dostęp do materiałów źródłowych,
- analiza słów kluczowych i stworzenie content planu.
Poznaj historie naszych klientów
- Marcin Cichocki
Localhost Academy
CEL Poprawa konwersji na stronie WWW Software House’u EFEKT Zwrot z inwestycji w usługi copywriterskie na poziomie aż 1216% ROI w 1. miesiącu po wdrożeniu zmian
- Marcin Cichocki
ZOYA Fashion
CEL Zwiększenie ruchu organicznego, który przełoży się na wzrost zamówień w sklepie EFEKT Uzyskanie +43,7% fraz w TOP3, +26,8% w TOP10 i +22,3% w TOP20 w ciągu pierwszych 3 miesięcy współpracy
Czy nasz cennik copywritera ma szanse spełnić Twoje oczekiwania?
Tak! Jesteśmy pewni, że tak się stanie, jak tylko otrzymasz od nas gotowy tekst. Zanim jednak zaczniemy, zapoznaj się ze standardami, jakimi kierujemy się w tworzeniu treści. Cennik copywritera może Ci bowiem sporo powiedzieć o tym, czego się spodziewać, nie tylko jeśli chodzi o jakość tekstów, ale korzyści, które otrzymasz w pakiecie z nimi.
Copywriterskie cenniki są naprawdę różnorodne. Niektóre z nich zaczynają się już od kilku złotych za 1000 zzs (znaków ze spacjami), a inne od kilkudziesięciu. Jaka jest między nimi różnica?
Jak pewnie się domyślasz, jest nią JAKOŚĆ TEKSTÓW stworzonych przez copywritera. Cennik, który będzie podejrzanie korzystny i tani tej jakości zazwyczaj nie zawiera. I nie zawsze da się to zauważyć na pierwszy rzut oka. Czasami tekst może nie zawierać literówek, błędów ortograficznych lub stylistycznych, a artykuł lub tekst na stronę internetową i tak niestety trzeba będzie zaliczyć do niejakościowych. Dlaczego?
Ponieważ to nie poprawność (bo to standard, który dla każdego profesjonalisty jest oczywisty), a SKUTECZNOŚĆ jest najwyższym celem dobrego copywritera.

- efektywny marketing,
- zwiększenie sprzedaży,
- lepszy wizerunek marki.
Content marketing to najlepsze wsparcie sprzedaży, w jakie możesz zainwestować. Stworzymy Ci skuteczne treści, które rozpędzą Twój biznes.

Cennik copywritera dopasowany do Twoich potrzeb
To zdanie może wydawać Ci się wyświechtanym sloganem i mając jakąkolwiek styczność ze światem copywritingu, można to potraktować jako element slangu branżowego, który nie ma większego przełożenia na rzeczywistość. Nie odnosi się to jednak do copywriterów profesjonalnych, którzy patrzą na projekt całościowo, a nie tylko na liczbę znaków.
Również z tego powodu cennik copywritera nie jest jednolity. Na jego zróżnicowanie w takiej samej mierze wpływa bowiem to, ile czasu musimy poświęcić na poznanie Ciebie, Twojej firmy i bezpośredniej konkurencji. To coś całkowicie różnego od wymienionych wcześniej czynników technicznych, takich jak zakres realizacji, rodzaj czy tematyka tekstu.
Dostosowanie do potrzeb klienta to też prawdopodobnie najtrudniejsze zadanie, z jakim musi zmierzyć się copywriter. Cennik musi uwzględniać te szczególne zadania, jakich się podejmuje.
Obejmuje to między innymi:
- dostosowanie stylu pisania do sposobu komunikacji firmy i marki,
- zastosowanie specyficznego dla konkretnej branży słownictwa,
- przejrzenie publikowanych wcześniejszych materiałów i zastosowanie właściwej struktury tekstów,
- poznanie zwyczajów klientów i stworzenie treści, która najlepiej do nich trafi i do której są już przyzwyczajeni.
W kilku słowach – copywriter wciela się w inną osobę i opisuje sprawę z jej perspektywy. W każdym przypadku inny każdy czynnik składający się na końcowy będzie indywidualny i zajmie więcej czasu. W inny sposób rozliczy się teksty SEO, a w inny teksty na bloga. Cena jednolita dla wszystkich może zaś oznaczać tylko jedno – produkcję taśmową. Tego nie chciałaby żadna strona zlecenia, a przynajmniej nie w przypadku, gdy obie podchodzą do tego poważnie.

To cena za Twoją WIARYGODNOŚĆ i SPÓJNY WIZERUNEK.
Zły, potraktowany mechanicznie i niedopasowany tekst przyniesie więcej szkody niż pożytku. To bardzo ważne, szczególnie dla długoterminowej strategii biznesowej, którą za pomocą wysokogatunkowych tekstów możesz krok po kroku realizować. Zleć nam swoje treści
Co obejmuje nasz cennik usług copywriterskich? Wiesz, za co płacisz!
Tworzenie tekstów jest procesem wieloetapowym. Zamawiając teksty, musisz więc wiedzieć, że w ramach cennika usług copywriterskich nie oferujemy tylko liczby napisanych znaków, ale przede wszystkim kompleksową obsługę Twojego zlecenia – od A do Z.

-
Konsultacje Skontaktuj się z nami i opowiedz, czego oczekujesz. Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiego briefu, który pozwoli nam dogłębnie zrozumieć temat i dostosować do nich wszystkie elementy, które składają się na skuteczny tekst.
-
Research Super, jeśli dysponujesz własnymi materiałami – to z pewnością pomoże nam bezbłędnie wykonać powierzone zadanie. Nie martw się jednak jeśli takich nie masz lub nie wiesz, które z nich najlepiej użyć. Doświadczenie pozwoli nam przeprowadzić rzetelny research, odsiać ziarna i od plew i wypełnić tekst wyłącznie sprawdzonymi informacjami.
-
Tworzenie treści Po poznaniu Twoich potrzeb i oczekiwań oraz po dokładnym researchu przystępujemy do pracy. Zlecenie przypadnie copywriterowi doświadczonemu w tworzeniu treści z zakresu Twojej branży i tematyki treści. Piszemy wyłącznie takie teksty, jakie sami chcielibyśmy czytać!
-
Redakcja i korekta Napisany tekst jest przekazywany do redaktora, który weryfikuje i poprawia treść pod kątem maksymalnej poprawności językowej. Podczas redakcji i dalej korekty tekst nabiera odpowiedniego sznytu. Inwestując w treści tworzone w Kuźni Treści, masz pewność, że otrzymany tekst będzie tak dobry, jak to tylko możliwe.
-
Ewentualne poprawki Nasz cennik copywriterski obejmuje również poprawki i modyfikacje gotowego tekstu. Ma to na celu możliwie najpełniejsze odpowiedzenie na Twoje potrzeby i oczekiwania. Chcemy mieć pewność, że dostarczony tekst będzie w 100% taki, jaki powinien być. Miarą naszej skuteczności jest Twoje zadowolenie.
⚒️ Wykuwamy marketingowe ZŁOTO
Co możemy dla Ciebie wykuć?