Jesteś zajętym człowiekiem i nie masz czasu oraz chęci na przewalanie stosu cyfrowych papierów? Jednocześnie chcesz zatrudnić dobrego copywritera, który zajmie się Twoim contentem, jak swoim własnym?

Jasne, rozumiemy to.

Dlatego bez zbędnych ceregieli przedstawiamy Ci naszą ofertę dla Ciebie.

💵 Orientacyjny cennik naszych usług copywriterskich

Jak możemy zacząć współpracę?

  1. Rozpoczęcie

    Współpracę rozpoczynamy po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami.

  2. Rozliczenie

    Rozliczamy się na podstawie opłaconej z góry faktury VAT 23%.

  3. Realizacja

    Zlecenia realizujemy w terminie ok. 3-5 dni roboczych.

  4. Redakcja

    W ramach realizacji zlecenia zapewniamy możliwość wykonania 2 rund poprawek do dostarczonych treści.

Specjalizacje naszych copywriterów

🏗

  • przemysł
  • budowlanka
  • konstrukcje stalowe
  • maszyny, urządzenia
  • elektronarzędzia
  • obróbka drewna

🚚

  • spedycja i logistyka
  • logistyka
  • motoryzacja
  • automatyka

🧘‍♂️

  • zdrowie
  • usługi
  • dietetyka
  • fitness
  • psychologia
  • diety i zdrowe odżywianie
  • wellbeing

🖥

  • IT
  • FinTech

🏠

  • oświetlenie
  • fotowoltaika
  • elektronika i elektryka
  • wykończenia wnętrz
  • meble
  • dom i ogród
  • zwierzęta

💄

  • beauty
  • moda
  • kosmetyki
  • medycyna estetyczna
  • biżuteria
  • ślub i wesele

🏖

  • turystyka
  • hotelarstwo
  • rekreacja
  • gastronomia
  • kulinaria

📚

  • edukacja
  • dzieci i parenting
  • fotografia
  • sport
  • hobby
  • sztuka i rozrywka
  1. Kowale rozgrzewają paleniska do czerwoności i szczerbią młoty, aby zapewnić portalom należącym do Interii nieprzerwane dostawy doskonałego i jakościowego contentu. Polecam Kuźnię wszystkim, którzy poszukują rzetelnego wykonawcy treści. 🙂
    Interia Barbara Machalska-Cyran Kierownik Serwisu Deccoria
  2. TERMINOWOŚĆ, RESPONSYWNOŚĆ ORAZ FACHOWOŚĆ – te trzy cechy wyróżniają Kuźnię, z którą cenimy sobie współpracę. Stały kontakt z zespołem Kuźni, badanie i dostosowywanie się do potrzeb klienta oraz dostarczanie materiałów na wysokim poziomie – nic więcej nie trzeba dodawać. Kuźnio! Robisz to dobrze! 😊
    GetResponse Paula Szulc Markerting Manager w GetResponse
  3. Współpracę z firmą Kuźnia podjęliśmy we wrześniu 2018 roku. W jej ramach systematycznie zlecamy tworzenie specjalistycznych treści technicznych. Polecamy usługi Kuźni każdemu, kto potrzebuje merytorycznych i wartościowych treści. Zamawiając w tej firmie teksty, zawsze można liczyć na najwyższą jakość realizacji.
    Promotrafic Michał Smajek Dyrektor zarządzający w PromoTraffic Sp. z o.o.
  4. Agencję Kuźnię odkryliśmy niedawno i to był strzał w dziesiątkę. Kowale wiedzą, jak napisać świetny tekst i dostarczają go na czas, a poza tym chętnie doradzą, co można zrobić lepiej. Pełny profesjonalizm!
    Aleppo Tomasz Piwnicki Prezes zarządu ALEPPO SP. Z O.O.
  5. Obsługa bloga realizowana przez Kuźnię przyniosła nam znaczący wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przełożyło się na zwiększenie liczby leadów oraz liczby konwersji. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Kowalami i serdecznie rekomendujemy Kuźnię jako rzetelną agencję contentową.

     
    Zoya Paweł Jozajtis Prezes Zarządu ZOYA GROUP SP. Z O.O.
  6. Kuźnia stworzyła dla firmy Master Leasing profesjonalny content marketing związany z dziedziną finansów i leasingu. Podczas wykonywania swojego zadania wykazali się dużym profesjonalizmem przejawiającym się w sprawnym, miłym i rzeczowym kontakcie, terminowością oraz wysokim poziomem jakości swojej pracy.
    Maximus Finance Norbert Dąbrowski Maximus Finance Sp. z o.o. Sp. k.
  7. Kuźnia regularnie tworzy dla nas artykuły blogowe o tematyce instalacji fotowoltaicznych dla biznesu i klientów indywidualnych. Współpraca jest płynna i owocna: teksty są poprawne językowo i merytorycznie, zawsze dostarczane na czas. Cieszymy się, że mogliśmy znaleźć tak godnego polecenia partnera 🙂
    Astraenergy Paweł Kądziela Prezes zarządu
  8. Kuźnię polecił nam jeden z naszych partnerów biznesowych. Nie zawiedliśmy się. Szybka realizacja i świetny, zgodny z zasadami współczesnego marketingu content sprawiają, że regularnie zamawiamy kolejne teksty. Polecamy Kuźnię każdemu, kto chce we właściwy sposób zadbać o publikowany content.
    Witbee Łukasz Piątek Founder, Marketing Intelligence Director WitBee
  9. Kuźnia realizuje dla nas treści na WWW i robi to dobrze! Świetnie odnajdują się w temacie nowych technologii i czują nasz styl komunikacji. Cieszymy się, że mamy tak solidnego partnera w zakresie contentu. Polecamy!
    Cwatch Dorota Łyskawińska Art Director w WearTech Solutions sp. z o. o.
  10. Początkowo nie byliśmy pewni, czy zewnętrzna agencja zrozumie nasz sposób komunikacji z klientami, co niestety zdarzało się przy wcześniejszych współpracach. Szybko jednak się okazało, że nasze obawy były niepotrzebne! Contentowcy z Kuźni wręcz intuicyjnie dopasowali się do naszego stylu. Od tamtej pory dostarczają nam regularnie coraz więcej tekstów.
    InStream Filip Duszczak CEO w InStream Group
  11. Z Agencją Kuźnią współpracujemy już od półtora roku. Tworzą dla nas różnego rodzaju treści – od technicznych po prawnicze. Świetnie odnajdują się w specjalistycznych tematach. Teksty są „w punkt” – merytorycznie, językowo i terminowo. Polecamy!
    RekinyBiznesu Marcin Gajewski Współwłaściciel, dyrektor ds. strategii i rozwoju RekinySukcesu.pl

Od czego zależy nasz cennik
copywritera?

Cennik usług copywriterskich jest uzależniony od wielu czynników. Każde zlecenie traktujemy w całkowicie indywidualny sposób, uwzględniając rodzaj treści, specyfikę branży oraz potrzeby naszych klientów.

Cena SEO copywritingu będzie zupełnie inna od ceny treści wizerunkowych czy eksperckich. Wyceny dokonujemy na podstawie poniższych czynników:

  • rodzaj zamawianych treści,
  • objętość tekstów (ilość znaków ze spacją),
  • tematyka tekstów,
  • wymagany research oraz poziom merytoryczny treści,
  • termin realizacji,
  • skala zamówienia,
  • dostęp do materiałów źródłowych,
  • analiza słów kluczowych i stworzenie content planu.
Case studies

Poznaj historie naszych klientów

Zobacz wszystkie case studies

Czy nasz cennik copywritera ma szanse spełnić Twoje oczekiwania?

Tak! Jesteśmy pewni, że tak się stanie, jak tylko otrzymasz od nas gotowy tekst. Zanim jednak zaczniemy, zapoznaj się ze standardami, jakimi kierujemy się w tworzeniu treści. Cennik copywritera może Ci bowiem sporo powiedzieć o tym, czego się spodziewać, nie tylko jeśli chodzi o jakość tekstów, ale korzyści, które otrzymasz w pakiecie z nimi.

Copywriterskie cenniki są naprawdę różnorodne. Niektóre z nich zaczynają się już od kilku złotych za 1000 zzs (znaków ze spacjami), a inne od kilkudziesięciu. Jaka jest między nimi różnica?

Jak pewnie się domyślasz, jest nią JAKOŚĆ TEKSTÓW stworzonych przez copywritera. Cennik, który będzie podejrzanie korzystny i tani tej jakości zazwyczaj nie zawiera. I nie zawsze da się to zauważyć na pierwszy rzut oka. Czasami tekst może nie zawierać literówek, błędów ortograficznych lub stylistycznych, a artykuł lub tekst na stronę internetową i tak niestety trzeba będzie zaliczyć do niejakościowych. Dlaczego?

Ponieważ to nie poprawność (bo to standard, który dla każdego profesjonalisty jest oczywisty), a SKUTECZNOŚĆ jest najwyższym celem dobrego copywritera.

  • efektywny marketing,
  • zwiększenie sprzedaży,
  • lepszy wizerunek marki.

Content marketing to najlepsze wsparcie sprzedaży, w jakie możesz zainwestować. Stworzymy Ci skuteczne treści, które rozpędzą Twój biznes.

marcin-cichocki-sign
marcin-cichocki

Cennik copywritera dopasowany do Twoich potrzeb

To zdanie może wydawać Ci się wyświechtanym sloganem i mając jakąkolwiek styczność ze światem copywritingu, można to potraktować jako element slangu branżowego, który nie ma większego przełożenia na rzeczywistość. Nie odnosi się to jednak do copywriterów profesjonalnych, którzy patrzą na projekt całościowo, a nie tylko na liczbę znaków.

Również z tego powodu cennik copywritera nie jest jednolity. Na jego zróżnicowanie w takiej samej mierze wpływa bowiem to, ile czasu musimy poświęcić na poznanie Ciebie, Twojej firmy i bezpośredniej konkurencji. To coś całkowicie różnego od wymienionych wcześniej czynników technicznych, takich jak zakres realizacji, rodzaj czy tematyka tekstu.

Dostosowanie do potrzeb klienta to też prawdopodobnie najtrudniejsze zadanie, z jakim musi zmierzyć się copywriter. Cennik musi uwzględniać te szczególne zadania, jakich się podejmuje.

Obejmuje to między innymi:

  • dostosowanie stylu pisania do sposobu komunikacji firmy i marki,
  • zastosowanie specyficznego dla konkretnej branży słownictwa,
  • przejrzenie publikowanych wcześniejszych materiałów i zastosowanie właściwej struktury tekstów,
  • poznanie zwyczajów klientów i stworzenie treści, która najlepiej do nich trafi i do której są już przyzwyczajeni.

W kilku słowach – copywriter wciela się w inną osobę i opisuje sprawę z jej perspektywy. W każdym przypadku inny każdy czynnik składający się na końcowy będzie indywidualny i zajmie więcej czasu. W inny sposób rozliczy się teksty SEO, a w inny teksty na bloga. Cena jednolita dla wszystkich może zaś oznaczać tylko jedno – produkcję taśmową. Tego nie chciałaby żadna strona zlecenia, a przynajmniej nie w przypadku, gdy obie podchodzą do tego poważnie.

Co obejmuje nasz cennik usług copywriterskich? Wiesz, za co płacisz!

Tworzenie tekstów jest procesem wieloetapowym. Zamawiając teksty, musisz więc wiedzieć, że w ramach cennika usług copywriterskich nie oferujemy tylko liczby napisanych znaków, ale przede wszystkim kompleksową obsługę Twojego zlecenia – od A do Z.

  • czat Konsultacje Skontaktuj się z nami i opowiedz, czego oczekujesz. Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiego briefu, który pozwoli nam dogłębnie zrozumieć temat i dostosować do nich wszystkie elementy, które składają się na skuteczny tekst.
  • oferta copywriterska Research Super, jeśli dysponujesz własnymi materiałami – to z pewnością pomoże nam bezbłędnie wykonać powierzone zadanie. Nie martw się jednak jeśli takich nie masz lub nie wiesz, które z nich najlepiej użyć. Doświadczenie pozwoli nam przeprowadzić rzetelny research, odsiać ziarna i od plew i wypełnić tekst wyłącznie sprawdzonymi informacjami.
  • checklista Tworzenie treści Po poznaniu Twoich potrzeb i oczekiwań oraz po dokładnym researchu przystępujemy do pracy. Zlecenie przypadnie copywriterowi doświadczonemu w tworzeniu treści z zakresu Twojej branży i tematyki treści. Piszemy wyłącznie takie teksty, jakie sami chcielibyśmy czytać!
  • dokument Redakcja i korekta Napisany tekst jest przekazywany do redaktora, który weryfikuje i poprawia treść pod kątem maksymalnej poprawności językowej. Podczas redakcji i dalej korekty tekst nabiera odpowiedniego sznytu. Inwestując w treści tworzone w Kuźni Treści, masz pewność, że otrzymany tekst będzie tak dobry, jak to tylko możliwe.
  • gumka Ewentualne poprawki Nasz cennik copywriterski obejmuje również poprawki i modyfikacje gotowego tekstu. Ma to na celu możliwie najpełniejsze odpowiedzenie na Twoje potrzeby i oczekiwania. Chcemy mieć pewność, że dostarczony tekst będzie w 100% taki, jaki powinien być. Miarą naszej skuteczności jest Twoje zadowolenie.

⚒️ Wykuwamy marketingowe ZŁOTO

Co możemy dla Ciebie wykuć?