
Wszystko zależy od tego, jak dobrze rozumiesz swoich klientów.
Nauczymy Cię ich rozumieć, właściwie komunikować wartość Twoich produktów lub usług oraz skutecznie sprzedawać.

Szkolenie to nie wszystko
Zgadza się!
W Kuźni Treści nauczysz się, jak robić content marketing, kampanie reklamowe, pisać skuteczne treści czy działać w mediach społecznościowych.
Ale to nie wszystko! Każda osoba biorąca udział w naszych szkoleniach może liczyć na masę materiałów dodatkowych, dzięki którym może szlifować własne umiejętności oraz realizować samodzielnie strategię marketingową swojej marki.

Zyskaj odpowiedzi na pytania, których nigdy nie zadałeś…
Bo nie miałeś komu ich zadać!
- Szkolenia każdorazowo dopasowujemy do Twoich potrzeb.
- Nasi trenerzy są doświadczonymi praktykami, którzy każdego dnia wykuwają dla naszych klientów projekty z obszarów: content marketingu, komunikacji, strategii, social media marketingu, copywritingu i content writingu czy performance marketingu.
- Dzielimy się wiedzą na uczelni ASBiRO, branżowych konferencjach, zamkniętych warsztatach i szkoleniach.
- Dostaniesz od nas materiały poszkoleniowe, dzięki którym utrwalisz wiedzę i zyskasz narzędzia do samodzielnego realizowania działań marketingowych.
- Otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.
Ta usługa jest dla Ciebie, jeśli chcesz…
-
poprawić jakość komunikacji i promocji marki Po szkoleniu uczestnicy wiedzą w jaki sposób realizować skuteczne działania w social media, content marketingowe i performance, co przekuwa się na późniejszą realizację celów biznesowych firmy
-
adaptować firmę do zmian rynkowych Szkolenia z content marketingu, dzialań reklamowych i komunikacji pomagają pracownikom być na bieżąco z trendami i zmieniającymi się warunkami rynkowymi, co pozwala firmie szybko reagować na nowe możliwości.
-
poprawić wyniki marketingowe Szkolenia z content marketingu, social media i działań reklamowych pozwalają pracownikom lepiej zrozumieć, jak skutecznie tworzyć i promować treści, co prowadzi do większego zaangażowania odbiorców i lepszych wyników sprzedaży.
-
zwiększyć kompetencje pracowników Szkolenia pomagają pracownikom zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą im lepiej wykonywać swoje zadania, co prowadzi do wyższej efektywności i produktywności.
-
rozwijać kreatywność zespołu Szkolenia z content marketingu i komunikacji uczą pracowników, jak myśleć kreatywnie i generować nowe pomysły, co przyczynia się do innowacyjności i dalszego rozwoju firmy.

Kogo szkolimy?
Osobami, które najczęściej korzystają z naszych szkoleń i kursów, są:
- Specjaliści marketingu, PR’u i contentu pracujący w wewnętrznych działach marketingowych małych, średnich i dużych firm.
- Freelancerzy i specjaliści rozwijający własne marki osobiste.
- Przedsiębiorcy prowadzący biznesy w branżach produktowych i usługowych.
- Właściciele i osoby zarządzające biznesami w e-commerce.
Zapytaj o swoje szkolenie marketingowe!
3 marketingowe pytania
Marketing jest zarówno trudny, jak i prosty.
Trudny, bo działania marketingowe realizowane są obecnie na niezliczonej ilości płaszczyzn przy wykorzystaniu wielu różnorodnych technik i przytłaczającej ilości narzędzi.
Łatwy, bo marketing sprowadza się do 3 fundamentalnych pytań. Każda marka – duża i mała – musi umieć odpowiedzieć sobie na te pytania, jeśli chce skutecznie sprzedawać.
Pytanie 1: KTO?
KTO jest Twoim docelowym klientem?
Czego Twój klient NAPRAWDĘ potrzebuje? Jakie ma problemy i cele? Jakie obiekcje, obawy i wątpliwości nim targają?
Pytanie 2: CO?
CO oferujesz swoim klientom?
Jaką masz propozycję wartości dla klienta? Co mu oferujesz, żeby idealny klient uznał to za wartościowe?
Pytanie 3: JAK?
JAK dotrzeć do idealnych klientów z przekazem?
Jak zakomunikujesz propozycję wartości klientowi, żeby przykuć jego uwagę, zaangażować go i skłonić do zakupu?
Proste? Tak. Łatwe? Nie.

Zobacz jak ładnie o nas mówią
Nasi trenerzy
👉 Maciej Sowa
Marketing Manager w Kuźni Treści
Od ponad 8 lat współpracuję z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. W trakcie swojej kariery pracowałem po stronie agencji marketingowych, zarządzałem działami marketingu in-house oraz realizowałem projekty jako samodzielny specjalista. Jestem współzałożycielem CRASH Mondays – cyklicznych spotkań dla specjalistów branży kreatywnej.


Marcin Cichocki 👈
CEO Kuźni Treści
Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.
👉 Alicja Podkalicka
Content Managerka w Kuźni Treści
Zarządzam zespołem redaktorów oraz nadzoruję proces tworzenia contentu w Kuźni Treści. Dbam o treści od kuchni: wskazuję błędy, poprawiam, uczę i tworzę materiały edukacyjne. Jestem redaktorką z 8-letnim stażem. Poza content marketingiem zajmuję się także literaturą fantastyczną od strony naukowej i hobbystycznej.


Paweł Sadowski 👈
Content Specialist w Kuźni Treści
Jestem Content Specialistą stawiającym na nowoczesne rozwiązania w zakresie tworzenia contentu. Od najmłodszych lat preferuję rzemieślnicze podejście do słowa i lubuję się w zagwozdkach językowych. Dbam o najwyższą jakość językową contentu wykuwanego w Kuźni Treści. Po godzinach występuję w teatrze muzycznym.
Ciut więcej opinii




To na Ciebie czeka👇
-
Tylko i wyłącznie praktyczna wiedza
-
Szkolenie dopasowane do wyzwań stojących przed marketingiem Twojej firmy
-
Praca na praktycznych zadaniach
-
Doświadczony opiekun oraz wsparcie wykładowców
-
Bezpłatna analiza działań Twojej firmy w materii, której dotyczy szkolenie
-
Bonusy dydaktyczne od Kuźni Treści
-
Certyfikat po zakończeniu szkolenia
-
Projekt zaliczeniowy
-
Konsultacje online
Zaufali nam poważni gracze
Naucz się marketingu w Kuźni Treści
Rozwijaj biznes szybciej dzięki praktycznym, marketingowym kwalifikacjom.
Szkolenia przeprowadzamy zarówno stacjonarnie w siedzibie klientów, jak i online.
Wiesz, co i jak możemy dla Ciebie zrobić. Teraz Twój ruch.
Wystarczy, że uzupełnisz formularz, a wrócimy do Ciebie z niezobowiązującą (choć naprawdę kozacką) ofertą.
