Zyskaj nawet 80-100% dofinansowania na dedykowane szkolenia z zakresu marketingu!

Już dziś podnieś kompetencje specjalistów odpowiedzialnych za marketing w Twojej organizacji! Wykuwamy indywidualne szkolenia dofinansowane z zakresu digital marketingu.

Maciej Sowa Agencja Kuźnia

To na Ciebie czeka👇

  • student-icon Szkolenia przeprowadzamy dla firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
  • uśmieszek Pomagamy w pozyskiwaniu nawet 80-100% zwrotu środków do 150 tys. zł na firmę.
  • rocket-icon Dopasowujemy program szkolenia do Twoich potrzeb i oczekiwań.
  • uśmieszek Kompleksowo przeprowadzimy Cię przez uzyskanie dofinansowania.

Szkolenia, które realizujemy

Wzmacniamy konkurencyjność Twojej firmy poprzez szkolenia skrojone na miarę Twoich potrzeb. Program szkolenia dopasujemy do aktualnych potrzeb i wyzwań Twojego biznesu!

copywriting

Content marketing B2B i B2C

Zoptymalizuj swoje działania marketingowe dzięki dofinansowanemu szkoleniu z zakresu content marketingu. Naucz się planować, tworzyć i dystrybuować wartościowe treści, które przyciągają i angażują odbiorców, budując trwałe relacje z klientami. Rozwijaj swoje umiejętności i skutecznie wyróżnij swoją markę na tle konkurencji w świecie cyfrowym.

Sprawdź szkolenie
social-media

Social Media – META i LinkedIn

Zwiększ swoją obecność w mediach społecznościowych dzięki dofinansowanemu szkoleniu z zakresu zarządzania kampaniami na platformach Facebook, Instagram i LinkedIn. Poznaj najnowsze narzędzia, techniki i strategie, które pomogą Ci efektywnie docierać do odpowiednich odbiorców i budować silną markę online. Rozwiń swoje kompetencje i zyskaj przewagę na konkurencyjnym rynku digital marketingu.

Sprawdź szkolenie
pozycjonowanie

SEO i SEM

Podnieś widoczność swojej strony w wyszukiwarkach dzięki dofinansowanemu szkoleniu z SEO i SEM. Zdobądź wiedzę na temat optymalizacji treści i efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi, aby skutecznie przyciągać ruch i zwiększać konwersje. Inwestuj w swoje umiejętności, aby zyskać przewagę konkurencyjną w cyfrowym świecie.

Sprawdź szkolenie
strategy

Strategia komunikacji marki

Zdobądź praktyczną wiedzę na temat tworzenia skutecznych strategii marketingowych dzięki naszemu dofinansowanemu szkoleniu. W trakcie szkolenia nauczymy Cię, jak analizować rynek, definiować grupy docelowe czy opracowywać skuteczne komunikaty, które przynoszą realne rezultaty.

Sprawdź szkolenie
ppc

Copywriting sprzedażowy

Zwiększ skuteczność swoich kampanii sprzedażowych dzięki dofinansowanemu szkoleniu z copywritingu. Naucz się pisać teksty, które precyzyjnie trafiają w potrzeby klientów, budując przekaz, który sprzedaje. Rozwijaj swoje umiejętności tworzenia angażujących treści i podnieś wyniki sprzedaży swojej firmy.

Sprawdź szkolenie

Jak przebiega proces pozyskania dofinansowania na szkolenie marketingowe?

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy

  2. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i wspólnie ustalimy Twoje potrzeby szkoleniowe

  3. Przygotujemy dla Ciebie program szkolenia

  4. Przeprowadzimy szkolenie online lub offline w dowolnym miejscu w Polsce

  5. Kompleksowo rozliczymy za Ciebie dofinansowanie

Zobacz jak ładnie o nas mówią

  1. Kuźnia przygotowała dla nas solidną i praktyczną dawkę wiedzy dotycząca tworzenia treści na Linkedin. Warsztaty były w przystępnej formie, z konkretnymi przykładami i odnoszące się do naszej specyfiki branży oraz pracy.
    Philip Morris Polska Logo Martyna Skalska Employer Branding Lead Philip Morris Polska Distribution Sp. z o .o.
  2. Czy polecam kurs copywritingu od Kuźni? Wręcz namawiam do niego innych! Tyle konkretnej wiedzy o pracy copywritera i to bezpłatnie! W takim przypadku nie skorzystać to wręcz zbrodnia. Od przybytku głowa nie boli, dlatego naprawdę polecam uczestniczyć w kursie każdemu, kto chce spróbować w tej branży.
    Ania P uczestniczka kursu
  3. Kurs Marcina Cichockiego to rzetelne, konkretne i zrozumiałe kompendium wiedzy o copywritingu. Przejrzysta struktura pozwala szybko odświeżyć najważniejsze informacje na konkretny temat. Kurs jest warty każdej chwili poświęconego mu czasu.
    Kamil Nowak Kamil Nowak Copywriter freelancer
  4. Gorąco polecam szkolenia od Kuźni każdemu, kto chce wejść z contentem i treściami reklamowymi dwa poziomy wyżej. Jako marketer, jakość produkowanych przeze mnie treści oraz tekstów reklamowych musi być na wysokim poziomie, bo od tego w dużej mierze zależy moja skuteczność. Szkolenia Kuźni nie są moimi pierwszymi z content marketingu, ale z pewnością zajmie pierwsze miejsce na podium. Najbardziej polecam zadania domowe, które Marcin sprawdza osobiście i mówi, co można jeszcze poprawić. Bez praktyki teoria jest nic nie warta, a praktyki jest tutaj masa.
    marcel2 Marcel Kowalkowski marketer w marcelkowalkowski.pl
  5. Realizacja kursu dała mi możliwość podjęcia się nowych wyzwań zawodowych. Marcin podchodzi do kursantów z zaangażowaniem, dając cenne lekcje i wskazówki. Do dyspozycji miałam zarówno feedback do każdej z lekcji, jak i możliwość rozmowy. Do każdej z lekcji dołączone są zadania w zeszycie ćwiczeń, które pozwalają na szlifowanie swojego warsztatu i wymagały w kolei mojego zaangażowania. Dotychczas wzięłam udział w niejednym kursie czy szkoleniu marketingowym i żaden z nich nie był tak wymagający i motywujący do działania. Polecam ten kurs każdemu, kto chce podszkolić się w pisaniu różnorodnych treści.
    monika Monika Nastalska Traffic Manager w Email Partners
  6. Przeczytałeś kolejną książkę o copywritingu, ale nadal czujesz, że błądzisz we mgle i brakuje Ci praktycznej wiedzy oraz konkretów dzięki którym poprawisz swój warsztat? Z całego serca mogę polecić Ci warsztaty copywriterskie organizowane przez Alicję z Kuźni i jej team doświadczonych redaktorów. Tym, co wyróżnia praktyczną naukę copywritingu w Kuźni jest jasny przekaz bazujący na konkretnych przykładach, poparty wiedzą z najwyższej językowej półki. Przykładowe teksty są dosłownie rozbierane na czynniki pierwsze, a każdy błąd, niejasność i dwuznaczność są bezlitośnie punktowane. Jako copywriter współpracujący z ogólnopolskimi kancelariami prawnymi i portalami medycznymi sam często zasięgałem rady redaktorów z Kuźni odnośnie zawiłości języka polskiego i nigdy się nie zawiodłem. Wierzę, że Ty również będziesz zadowolony.
    Maciej Szukała
  7. Po 15 latach pracy w zawodzie wydawało mi się, że wiem już wszystko o copywritingu. Rok współpracy z Redaktorami z Kuźni nauczył mnie jednak, że zawsze można pisać lepiej, celniej i bardziej przekonująco. W czasach, gdy teksty muszą podobać się i czytelnikom, i przeglądarce internetowej, takie wsparcie jest na wagę złota!
    Agata Pavlinec
certyfikat sus kuźnia

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową

Agencja Kuźnia posiada certyfikat SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych). SUS 2.0 jest powszechnie autoryzowanym standardem zarządzania i świadczenia usług przez podmioty specjalizujące się w usługach szkoleniowo-rozwojowych.

Dzięki temu certyfikatowi nasze szkolenia są dostępne w Bazie Usług Rozwojowych i mogą być dofinansowane przez PARP nawet do 100% wartości kosztów!

Wykładamy na uniwersytecie WSB Merito

Nasi trenerzy są wykładowcami Wyższej Szkoły Bankowej Merito we Wrocławiu! Łączymy doświadczenie praktyczne, akademickie oraz szkoleniowe, zapewniając kursantom możliwość szkolenia się pod okiem topowych marketingowców w Polsce.

Dlaczego warto szkolić się z Kuźnią?

  • check-squere-icon Zwiększysz zyski dzięki skutecznemu planowaniu i realizacji działań marketingowych.
  • widoczność Poprawisz pozycjonowanie swojej marki, zwiększając jej widoczność na rynku.
  • wykres do góry Oszczędzisz czas i pieniądze, korzystając z dofinansowania pokrywającego nawet do 100% kosztów.
  • student-icon Zwiększysz efektywność zespołu dzięki szkoleniom idealnie dopasowanym do ich potrzeb.
  • bookmark-icon Oddasz w nasze ręce całą papierologię niezbędną do rozliczenia szkolenia.
  • chalkboard-icon Zrealizujesz szkolenie online lub offline w dowolnym miejscu w Polsce

Oto trenerzy Agencji Kuźnia

Maciej Sowa

Marketing Manager w Agencji Kuźnia

Od ponad 8 lat współpracuję z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. W trakcie swojej kariery pracowałem po stronie agencji marketingowych, zarządzałem działami marketingu in-house oraz realizowałem projekty jako samodzielny specjalista. Jestem współzałożycielem CRASH Mondays – cyklicznych spotkań dla specjalistów branży kreatywnej.

Maciej Sowa
marcin cichocki

Marcin Cichocki

CEO Agencji Kuźnia

Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.

Alicja Podkalicka

Content Managerka w Agencji Kuźnia

Zarządzam zespołem redaktorów oraz nadzoruję proces tworzenia contentu w Agencji Kuźni. Dbam o treści od kuchni: wskazuję błędy, poprawiam, uczę i tworzę materiały edukacyjne. Jestem redaktorką z 8-letnim stażem. Poza content marketingiem zajmuję się także literaturą fantastyczną od strony naukowej i hobbystycznej.

Alicja Podkalicka
Paweł Sadowski

Paweł Sadowski

Content Specialist w Agencji Kuźnia

Jestem Content Specialistą stawiającym na nowoczesne rozwiązania w zakresie tworzenia contentu. Od najmłodszych lat preferuję rzemieślnicze podejście do słowa i lubuję się w zagwozdkach językowych. Dbam o najwyższą jakość językową contentu wykuwanego w Agencji Kuźni. Po godzinach występuję w teatrze muzycznym.

FAQ

  • Ile czasu trwa procedura pozyskania dofinansowania?
    Czas trwania całego procesu zależy od operatora i terminów naborów. Może on wynosić od 2 tygodni do 2 miesięcy.
  • Jaką kwotę dofinansowania mogę uzyskać?
    Kwota dofinansowania zależy od projektu. Średnio na osobę można uzyskać do 10 000 zł. Maksymalne dofinansowanie na szkolenia wynosi 100% kosztów. Aktualne i najkorzystniejsze programy dofinansowania omawiamy podczas analizy Twoich potrzeb szkoleniowych.
  • Kto może skorzystać z dofinansowania do szkolenia?
    Na rynku dostępnych jest wiele projektów dofinansowania szkoleń z marketingu do 100% kosztów. Projekty te są skierowane do osób samozatrudnionych oraz mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Nasi specjaliści są na bieżąco z programami PARP. Dobierzemy najlepszy projekt dofinansowania dla Twojej firmy oraz pomożemy Ci przejść przez cały proces pozyskania dofinansowania i jego rozliczenia. Nie musisz się o nic martwić!


Czy skutecznie opowiadasz o swojej marce?

  • Nie wiesz, jak wyróżnić się wśród konkurencji oferującej podobne produkty lub usługi?
  • Twoja oferta jest naprawdę ekstra, ale poziom sprzedaży Cię nie satysfakcjonuje?
  • Nie wiesz, jak najskuteczniej komunikować wartość i korzyści, które zapewniasz klientom?
  • Nie wiesz, w jaki sposób opowiadać o swoim biznesie, żeby zaciekawiać i angażować?
  • Chcesz sprzedawać więcej i rozwijać firmę szybciej, ale daleko Ci do sprzedawania rodem z call center?

​Nauczymy Cię opowiadać o swoim biznesie tak, żeby klienci kupowali.

e-book


Zyskaj odpowiedzi na pytania, których nigdy nie zadałeś…

Bo nie miałeś komu ich zadać!

  • Szkolenia każdorazowo dopasowujemy do Twoich potrzeb.
  • Nasi trenerzy są doświadczonymi praktykami, którzy każdego dnia wykuwają dla naszych klientów projekty z obszarów: content marketingu, komunikacji, strategii, social media marketingu, copywritingu i content writingu czy performance marketingu.
  • Dzielimy się wiedzą na uczelni WSB Merito, branżowych konferencjach, zamkniętych warsztatach i szkoleniach.
  • Dostaniesz od nas materiały poszkoleniowe, dzięki którym utrwalisz wiedzę i zyskasz narzędzia do samodzielnego realizowania działań marketingowych.
  • Otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

Kogo szkolimy?

Osobami, które najczęściej korzystają z naszych szkoleń i kursów, są:

  • Specjaliści marketingu, PR’u i contentu pracujący w wewnętrznych działach marketingowych małych, średnich i dużych firm.
  • Freelancerzy i specjaliści rozwijający własne marki osobiste.
  • Przedsiębiorcy prowadzący biznesy w branżach produktowych i usługowych.
  • Właściciele i osoby zarządzające biznesami w e-commerce.

Zapytaj o swoje szkolenie marketingowe!

3 marketingowe pytania

Marketing jest zarówno trudny, jak i prosty.

Trudny, bo działania marketingowe realizowane są obecnie na niezliczonej ilości płaszczyzn przy wykorzystaniu wielu różnorodnych technik i przytłaczającej ilości narzędzi.

Łatwy, bo marketing sprowadza się do 3 fundamentalnych pytań. Każda marka – duża i mała – musi umieć odpowiedzieć sobie na te pytania, jeśli chce skutecznie sprzedawać.

Pytanie 1: KTO?

​KTO jest Twoim docelowym klientem?

Czego Twój klient NAPRAWDĘ potrzebuje? Jakie ma problemy i cele? Jakie obiekcje, obawy i wątpliwości nim targają?

Pytanie 2: CO?

CO oferujesz swoim klientom?

Jaką masz propozycję wartości dla klienta? Co mu oferujesz, żeby idealny klient uznał to za wartościowe?

Pytanie 3: JAK?

JAK dotrzeć do idealnych klientów z przekazem?

Jak zakomunikujesz propozycję wartości klientowi, żeby przykuć jego uwagę, zaangażować go i skłonić do zakupu?

Proste? Tak. Łatwe? Nie.

Zaufali nam poważni gracze

  1. GetResponse
  2. xtb Online trading
  3. Oponeo
  4. ISS
  5. Interia
  6. Caparol
  7. dako
  8. busines insider
  1. Rossmann
  2. Vision Express
  3. iTaxi
  4. Isprzęt
  5. Carsmile
  6. intermarche
  7. gaminate
  8. allegro

Naucz się marketingu w Kuźni

Rozwijaj biznes szybciej dzięki praktycznym, marketingowym kwalifikacjom.

Szkolenia przeprowadzamy zarówno stacjonarnie w siedzibie klientów, jak i online.

Wiesz, co i jak możemy dla Ciebie zrobić. Teraz Twój ruch.

    Jakie szkolenie możemy dla Ciebie wykuć?