CEO Kuźni – Kowal Naczelny

Marcin Cichocki

Strateg, marketer, przedsiębiorca.

W branży marketingowej od 2015 roku.

Jego teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Gazety Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat.

Współpracował z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro czy Rossmannem. Jest autorem 3 książek o marketingu, copywritingu i komunikacji.

Wyznawca marketingu opartego na twardych danych i niezmiennej, ludzkiej naturze.

Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na łamach podcastu „No I Kuj” (dawniej „Treściwy Podcast”) oraz w materiałach publikowanych na kanale YouTube.

W wolnych chwilach…

Nie samym marketingiem żyje człowiek. Marcin w czasie wolnym lubi zagrać na konsoli i przerzucać kolejne kilogramy żelastwa na siłowni. Posiadacz i dumny „ojciec” psa i kota.

Książki napisane przez Marcina

mind hacking

Mind hacking. Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

copywriting sprzedażowy

Książka Copywriting Sprzedażowy – jak zamieniać słowa w pieniądze?

zawód copywriter książka

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu