CEO Kuźni – Kowal Naczelny

Marcin Cichocki

Strateg, marketer, przedsiębiorca.

W branży marketingowej od 2015 roku.

Jego teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Gazety Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat.

Współpracował z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, czy Rossmannem. Jest autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.

Mimo tego, że na co dzień zarządza przeszło 50-osobową agencją, aktywnie współpracuje z klientami w roli konsultanta, szkoleniowca oraz stratega. Mógłby tego nie robić, ale wie, że bycie na bieżąco z marketingową teorią nigdy nie będzie warte tyle, co żywy kontakt z najnowszymi narzędziami, rozwiązaniami i stale zmieniającym się marketingowym otoczeniem.

Wyznawca marketingu opartego na twardych danych i niezmiennej, ludzkiej naturze.

Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na łamach podcastu „Treściwy Podcast” oraz w materiałach publikowanych na kanale YouTube.

W wolnych chwilach…

Nie samym marketingiem żyje człowiek. Marcin w czasie wolnym lubi zagrać na konsoli i przerzucać kolejne kilogramy żelastwa na siłowni. Posiadacz i dumny „ojciec” psa i kota.

Książki napisane przez Marcina

copywriting sprzedażowy

Książka Copywriting Sprzedażowy – jak zamieniać słowa w pieniądze?

zawód copywriter książka

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu