CEO Kuźni – Kowal Naczelny

Strateg, marketer, przedsiębiorca.
W branży marketingowej od 2015 roku.
Jego teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Gazety Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat.
Współpracował z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, czy Rossmannem. Jest autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.
Mimo tego, że na co dzień zarządza przeszło 50-osobową agencją, aktywnie współpracuje z klientami w roli konsultanta, szkoleniowca oraz stratega. Mógłby tego nie robić, ale wie, że bycie na bieżąco z marketingową teorią nigdy nie będzie warte tyle, co żywy kontakt z najnowszymi narzędziami, rozwiązaniami i stale zmieniającym się marketingowym otoczeniem.
Wyznawca marketingu opartego na twardych danych i niezmiennej, ludzkiej naturze.
Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na łamach podcastu „Treściwy Podcast” oraz w materiałach publikowanych na kanale YouTube.
W wolnych chwilach…
Nie samym marketingiem żyje człowiek. Marcin w czasie wolnym lubi zagrać na konsoli i przerzucać kolejne kilogramy żelastwa na siłowni. Posiadacz i dumny „ojciec” psa i kota.
Chcesz współpracować ze specjalistami takimi jak Marcin? Skontaktuj się z nami!
Książki napisane przez Marcina

Książka Copywriting Sprzedażowy – jak zamieniać słowa w pieniądze?
- Wydawnictwo Expertia
- Data wydania: 2022-06-24
- ISBN: 9788367098083

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
- Wydawnictwo OnePress
- Data wydania: 2020-01-01
- ISBN: 9788328372429