CEO Kuźni – Kowal Naczelny
Strateg, marketer, przedsiębiorca.
W branży marketingowej od 2015 roku.
Jego teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Gazety Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat.
Współpracował z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro czy Rossmannem. Jest autorem 3 książek o marketingu, copywritingu i komunikacji.
Wyznawca marketingu opartego na twardych danych i niezmiennej, ludzkiej naturze.
Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na łamach podcastu „No I Kuj” (dawniej „Treściwy Podcast”) oraz w materiałach publikowanych na kanale YouTube.
W wolnych chwilach…
Nie samym marketingiem żyje człowiek. Marcin w czasie wolnym lubi zagrać na konsoli i przerzucać kolejne kilogramy żelastwa na siłowni. Posiadacz i dumny „ojciec” psa i kota.
Chcesz współpracować ze specjalistami takimi jak Marcin? Skontaktuj się z nami!
Książki napisane przez Marcina
Mind hacking. Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania: 2023-10-23
- ISBN: 9788301232511
Książka Copywriting Sprzedażowy – jak zamieniać słowa w pieniądze?
- Wydawnictwo Expertia
- Data wydania: 2022-06-24
- ISBN: 9788367098083
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
- Wydawnictwo OnePress
- Data wydania: 2020-01-01
- ISBN: 9788328372429