My tworzymy treści, Ty przecierasz oczy ze zdziwienia, że mogą być aż tak skuteczne.

Naszym zadaniem nie jest tworzenie treści. Jest nim zdobywanie dla Ciebie nowych klientów.
Słabe treści odrzucają tych, których przekonałby dobry content marketing
Rozumiemy potrzeby biznesu. Nasz content pozwoli Ci sprzedawać więcej i rozwijać firmę szybciej.
Nie potrzebujesz marketingowej gadki z lat 90. ani pompatycznych haseł reklamowych. W Agencji Kuźnia kujemy wyłącznie content oparty na najnowszych trendach i niezmiennej naturze ludzkiej.
Przedsiębiorco i marketerze, to do Ciebie!
Słaba sytuacja na rynku Cię przygnębia? Twoja firma nie prosperuje tak dobrze, jak powinna? Konkurencja dociska Cię do ściany i nie wiesz już, jak dotrzeć do nowych klientów?

A gdyby tak przestać martwić się o brak nowych klientów? Zamknij oczy, weź głęboki oddech i uśmiechnij się w duchu, bo Twój biznes wreszcie rozwija się, jak należy.
Dokładnie tak będziesz się czuć, gdy już weźmiemy w obroty content marketing Twojej marki.
A wiesz, co jest najlepsze? Dobry content marketing jest jedną z tańszych form pozyskiwania klientów, a raz stworzone kreacje i treści mogą generować nowe zapytania na długo po ich stworzeniu.
Inwestycja w usługi copywriterskie w Kuźni była najlepszą inwestycją drugiego kwartału 2021 w mojej firmie. Procentowo dała zarobić nawet więcej niż inwestycje w kryptowaluty. Dzięki wprowadzonym zmianom dotarło do mnie, jaki potencjał ma dobrze napisana treść strony sprzedażowej. Polecam każdemu!
Przemek Jóźwiakowski – Właściciel Localhost Academy

1216% zwrotu z inwestycji w content marketing już w pierwszym miesiącu od publikacji treści❓ Nasz content robi takie wyniki❗️ Zobacz Case Study
Co możemy dla Ciebie wykuć?
-
Kreujemy treści na stronę WWW
-
Opisujemy produkty i kategorie
-
Piszemy teksty blogowe
-
Robimy oferty handlowe
-
Tworzymy reklamy i spoty wideo oraz audio
-
Nazywamy marki, produkty i usługi
-
Projektujemy UX writing
-
Piszemy e-maile
-
Tworzymy posty w SM
-
Przeprowadzamy wywiady i nagrywamy podcasty
-
Piszemy treści eksperckie
-
Robimy prezentacje
Czas na content, który zmiecie z planszy Twoją konkurencję!💨
Porozmawiajmy o Twoim content marketingu!Hej, masz świetną firmę i ekstra ofertę!
Ty to wiesz, a my w to wierzymy. Ale czy ten entuzjazm podzielają Twoi potencjalni klienci?
Treści są obecnie absolutnie najważniejszym elementem marketingu każdej marki i często mają największy wpływ na długofalowy wzrost biznesów w sieci.
Bez treści nie ma wiarygodności, atrakcyjności ani konwersji.

Wyobraź sobie, że chcesz skorzystać z usług firmy, która ostatni post w mediach społecznościowych opublikowała parę lat temu. Ich blog jest martwy, maile nie dochodzą, a strona internetowa przypomina witryny z początków Internetu.
Zaufasz takiej firmie i skorzystasz z ich usług?
Jako konsumenci mamy obecnie większy wybór niż kiedykolwiek wcześniej. Możemy przebierać wśród ofert konkurencyjnych firm i chętnie to robimy. W końcu od skorzystania z oferty innej marki dzieli nas zaledwie jedno kliknięcie.
Skuteczny content marketing sprawia, że nie chcemy szukać u konkurencji.
W Kuźni znaleźliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy – fachową obsługę, świetnie napisane treści i przede wszystkim flow! Na czas, z luzem i poczuciem humoru. Polecamy Kuźnię i dziękujemy za owocną współpracę!
Piotr Tytyk – Członek Zarządu Gaming Supplements sp. z o.o.

Jak przekuć kreatywność i wiedzę w skuteczne treści? Zobacz Case Study
Jak w 30 sekund stracić miliony i zrazić do siebie cały świat?

Podczas Super Bowl w 2011 roku Groupone wyemitował pewną reklamę…
Spot zaczął się od opisu napiętej sytuacji panującej w Tybecie. Po przedstawieniu dramatycznej sytuacji w tamtej części świata narrator stwierdził, że… Tybetańczycy doskonale gotują, a Groupone umożliwia uzyskanie atrakcyjnych zniżek na ich jedzenie.
Miliony osób na całym świecie były oburzone, że firma wykorzystuje problemy społeczne do własnej promocji. Spot spotkał się z miażdżącą krytyką na całym globie, a zwłaszcza w Chinach – rynku, na który Groupon bardzo starał się wejść.
Ostatecznie kampania została wycofana, a firma opublikowała przeprosiny.
Czy wiesz, czego dowodzi ta historia?
Utracona szansa
Ogromny zasięg i uwaga potencjalnych klientów nie wystarczą, żeby skutecznie sprzedawać i promować swoją markę.
Co z tego, że wywalisz wiele tysięcy na duże zasięgi, jeśli komunikaty Twojej marki kompletnie nie zainteresują Twoich klientów?
Twoja marka może oferować fenomenalne usługi lub produkty. I być może tak jest. Ale jeśli nie potrafisz ubrać swojej oferty we właściwą opowieść, to nikogo ona nie zainteresuje.
Nasze pomysły są warte tyle, ile nasza umiejętność opowiadania o nich.
Adena Freidman – prezeska i dyrektorka generalna Nasdaq
Obsługa bloga realizowana przez Kuźnię przyniosła nam znaczący wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przełożyło się na zwiększenie liczby leadów oraz liczby konwersji. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Kowalami Treści i serdecznie rekomendujemy Kuźnię jako rzetelną agencję.
Paweł Jozajtis – Prezes Zarządu ZOYA GROUP SP. Z O. O

50% więcej fraz w TOP3 i 2000 więcej unikalnych użytkowników w sklepie miesięcznie. I to w zaledwie 3 miesiące współpracy! Zobacz Case Study

Przekuwamy słowa, obrazy i dźwięki w złoto
W złoto, czyli w Twój zysk!
Z pietyzmem wykuwamy świat, który pokazujesz swoim klientom.
- Czy opowieść Twojej marki jest interesująca?
- Czy opowieść Twojej marki jest wiarygodna?
- Czy opowieść Twojej marki jest warta zaangażowania?
Zastanów się przez chwilę.
Biznes prowadzi się o wiele łatwiej, gdy klienci ufają Twojej marce i są angażowani przez skuteczny content marketing.
2x większa sprzedaż przy tym samym budżecie marketingowym?
Tak, jest to możliwe. Na konwersję (czyli na sprzedaż) największy wpływ mają odpowiednie treści, które w umiejętny sposób adresują problemy i cele Twoich potencjalnych klientów, rozwiewają ich obiekcje oraz skutecznie wzywają do działania.
Cóż z tego, że Twoje kampanie reklamowe są świetnie skonfigurowane, grupa docelowa została starannie wyselekcjonowana, a oferta Twojej marki jest tak dobra, że aż żal z niej nie skorzystać. Nie przekonasz potencjalnych klientów do zakupu:
- Jeżeli kreacje reklamowe są niezrozumiałe i nie motywują do interakcji z reklamą.
- Jeżeli opisy produktów lub usług nie są napisane językiem korzyści.
- Jeżeli strony lądowania są nieatrakcyjne wizualnie.
- Jeżeli komunikaty i przekaz marketingowy jest niespójny i niewiarygodny.
Możesz mieć naprawdę doskonałe produkty i usługi oraz zabójczo dobrą obsługę klienta. Ale jeżeli nie przekonasz ludzi, że warto kupić w Twojej firmie, to nie sprzedaż absolutnie nic. Treści są najważniejszym element marketingu i mają największy wpływ na sprzedaż. To treści przekonują, angażują, uwiarygadniają i sprzedają.
A my umiemy wykuwać takie treści.
Zobacz kilka naszych realizacji









Zobacz, jak ładnie o nas mówią
Zwiększamy sprzedaż słowem, obrazem i dźwiękiem
Zaufali nam poważni gracze. Czas na Ciebie!
Jak przebiega współpraca z nami?
- Kontaktujesz się z nami tak, jak Ci wygodnie
- Wypytujemy Cię o potrzeby, cele, wyzwania i problemy Twojego biznesu
- Ustalamy przebieg i zakres współpracy, dobierając odpowiednie rozwiązania marketingowe
- Podpisujemy umowę i bierzemy się do roboty!
- Dowozimy Ci usługę i zbieramy od Ciebie informację zwrotną
- Świętujemy!
Już czas, żeby nasz content zarobił dla Ciebie kasę
Rozwijaj biznes szybciej dzięki dobrze ułożonemu i realizowanemu content marketingowi.
Inwestycja w content to najskuteczniejsze działanie marketingowe, jakie możesz podjąć w czasie kryzysu.
Dobra treść jest w stanie wspierać Twoją markę, generować zapytania i napędzać sprzedaż mimo niekorzystnej koniunktury.
Wiesz, co i jak możemy dla Ciebie zrobić. Teraz Twój ruch.
Wystarczy, że uzupełnisz formularz, a wrócimy do Ciebie z niezobowiązującą (choć naprawdę kozacką) ofertą.

Umów się na niezobowiązujące spotkanie
Wygodniej Ci porozmawiać telefonicznie lub na wideo callu? W takim razie umów spotkanie w kalendarzu poniżej.