- Stworzenie treści na stronę WWW
Firma Gaminate zgłosiła się do nas z zadaniem napisania chwytliwych, energetyzujących treści na stronę WWW. Teksty miały trafiać do osób młodych, aktywnych, żyjących w ciągłym ruchu i takich, które nie lubią, gdy coś zatrzymuje je w drodze do wyznaczonego celu. Jak sobie z tym poradziliśmy?
Suplementy do zadań specjalnych
Gaminate to marka oferująca suplementy diety dla osób, które działają na wysokich obrotach: pracujących umysłowo, uczących się do egzaminów, aktywnych fizycznie, gamerów czy kierowców.
Firma stawia na rozwiązania, które dają długotrwały efekt bez przeciążania. W swoich produktach odchodzi od cukru na rzecz 12 składników aktywnych takich jak L-tryptofan, L-teanina czy Bakopa monieri. Wspierają one m.in. działanie układu nerwowego, wpływają na poprawę nastroju i zwiększają odporność na stres.
Dzięki swojej recepturze suplementy Gaminate są w pełni wegańskie i wpasowują się w dietę Keto. Pozwalają uzyskać efekt skupienia uwagi do 6 godzin, a przy długotrwałym stosowaniu – wyraźnie poprawiają zdolności kognitywne.
Dobry vibe, czyli treści energetyzujące jak łyk Gaminate
Naszym zadaniem było napisanie kompletu treści na powstającą nową stronę Gaminate – od tekstów na stronę główną, przez opisy produktów, aż po pop-up. W przypadku contentu kierowanego m.in. do graczy czy osób aktywnych styl komunikacji musi być odpowiednio dopasowany – treści powinny być nie tylko pokazywać wyraźnie korzyści ze stosowania produktów marki, ale też robić to w sposób lekki, chwytliwy, przykuwający uwagę docelowej grupy odbiorców.
W tekstach uwypukliliśmy fakt, że składniki Gaminate to nie „chemia”, a substancje pochodzenia roślinnego. Siła pochodząca z natury tworzy produkt wegański, ale też w pełni bezpieczny – co jest ważne dla odbiorców marki.
Klientowi zależało na odpowiednim uwypukleniu informacji, że produkty Gaminate są bezpieczne dla zdrowia. W przeciwieństwie do popularnych energetyków opartych na cukrze nie wywołują chwilowego efektu z późniejszymi przykrymi konsekwencjami.
Naturalne składniki i ich prozdrowotna wartość musiały być jednak zakomunikowane w odpowiedni sposób. Grupa docelowa marki to osoby aktywne, młode, doświadczające pełni aktywnego życia. Komunikacja stosowana w przypadku produktów kierowanych do nich wpasowuje się w ten trend – jest lekka, wykorzystuje gry słów i określenia z języka potocznego.
Podobnie potraktowaliśmy opisy akcesoriów. W ich przypadku kluczowe było podkreślenie wygody ich stosowania – w każdych warunkach, zawsze tam, gdzie dużo się dzieje. Niemniej istotny był design shakerów.
Jak przekuć kreatywność i wiedzę w skuteczne treści
Współpraca z Gaminate to wyzwanie dla kreatywnego umysłu, które sfinalizowaliśmy z sukcesem. Napisaliśmy treści, które wpasowują się w grupę docelową firmy, są angażujące i przyciągają uwagę – po prostu energetyzujące jak sam produkt!