- Audyt treści
- Przeprojektowanie struktury witryny
- Stworzenie nowych treści
do 15
wzrost leadów
do 5
wzrost konwersji
do 1216%
zwrotu inwestycji
Zwiększyliśmy sprzedaż słowem!
- Cele
– Dostosowanie treści do grupy docelowej
– Zwiększenie konwersji
– Wzrost sprzedaży - Wyzwania
– Zmotywowanie leadów do zakupu kursów online
– Zaprezentowanie oferty w sposób łatwy do zrozumienia
– Ułożenie treści pod kątem down-sellingu - Efekty
– Wzrost leadów z 2-3 do 15 w skali miesiąca
– Wzrost konwersji z 1-2 do 5 w skali miesiąca
– Wzrost sprzedaży kursów online z 5-8 do 10-12 w skali miesiąca
– Zwrot z inwestycji w usługi copywriterskie w %ROI do 1216% w 1. miesiącu od wdrożenia zmian
Problem
Localhost Academy miało problem z ułożeniem treści oraz właściwą komunikacją swojej oferty docelowej grupie odbiorców – osobom, które chciały nauczyć się programowania. Oferta firmy skupia się na mentorskich kursach programowania oraz sprzedaży roadmap – gotowych ścieżek rozwoju na specjalistyczne stanowiska w branży IT.
Rozwiązanie
Wykonaliśmy audyt struktury witryny i jej contentu oraz zaproponowaliśmy zmianę ułożenia poszczególnych jej elementów. Po przemodelowaniu witryny znacząco uprościliśmy komunikację w taki sposób, aby była ona zrozumiała również dla osób spoza branży – w końcu docelowa grupa odbiorców Localhost Academy dopiero chce wkroczyć w świat IT. Dodatkowo usunęliśmy z landing page’ów wszelkie rozpraszacze, które mogłyby prowadzić do wypadnięcia leada z lejka sprzedażowego, a także uprościliśmy sam proces sprzedażowy.
Efekty
Już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu sugerowanych przez nas zmian Localhost Academy uzyskało zwrot z inwestycji w usługi copywriterskie na poziomie aż 1216%!
- Nasz klient zwiększył liczbę leadów Akademii z 2-3 do 15 w skali miesiąca.
- Miesięczna konwersja z leadów na klientów zwiększyła się z 1-2 do 5.
- Jednocześnie miesięczna sprzedaż kursów online wzrosła z 5-8 sztuk do 12.