Zakres prac:
  • Audyt treści
  • Przeprojektowanie struktury witryny
  • Stworzenie nowych treści

do 15

wzrost leadów

do 5

wzrost konwersji

do 1216%

zwrotu inwestycji

Zwiększyliśmy sprzedaż słowem!

  1. Cele

    – Dostosowanie treści do grupy docelowej
    – Zwiększenie konwersji
    – Wzrost sprzedaży

  2. Wyzwania

    – Zmotywowanie leadów do zakupu kursów online
    – Zaprezentowanie oferty w sposób łatwy do zrozumienia
    – Ułożenie treści pod kątem down-sellingu

  3. Efekty

    – Wzrost leadów z 2-3 do 15 w skali miesiąca
    – Wzrost konwersji z 1-2 do 5 w skali miesiąca
    – Wzrost sprzedaży kursów online z 5-8 do 10-12 w skali miesiąca
    – Zwrot z inwestycji w usługi copywriterskie w %ROI do 1216% w 1. miesiącu od wdrożenia zmian

case study copywriting

Problem

Localhost Academy miało problem z ułożeniem treści oraz właściwą komunikacją swojej oferty docelowej grupie odbiorców – osobom, które chciały nauczyć się programowania. Oferta firmy skupia się na mentorskich kursach programowania oraz sprzedaży roadmap – gotowych ścieżek rozwoju na specjalistyczne stanowiska w branży IT.

Rozwiązanie

Wykonaliśmy audyt struktury witryny i jej contentu oraz zaproponowaliśmy zmianę ułożenia poszczególnych jej elementów. Po przemodelowaniu witryny znacząco uprościliśmy komunikację w taki sposób, aby była ona zrozumiała również dla osób spoza branży – w końcu docelowa grupa odbiorców Localhost Academy dopiero chce wkroczyć w świat IT. Dodatkowo usunęliśmy z landing page’ów wszelkie rozpraszacze, które mogłyby prowadzić do wypadnięcia leada z lejka sprzedażowego, a także uprościliśmy sam proces sprzedażowy.

case study copywriting
case study copywriting

Efekty

Już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu sugerowanych przez nas zmian Localhost Academy uzyskało zwrot z inwestycji w usługi copywriterskie na poziomie aż 1216%!

  • Nasz klient zwiększył liczbę leadów Akademii z 2-3 do 15 w skali miesiąca.
  • Miesięczna konwersja z leadów na klientów zwiększyła się z 1-2 do 5.
  • Jednocześnie miesięczna sprzedaż kursów online wzrosła z 5-8 sztuk do 12.

Opinia klienta

Inwestycja w usługi copywriterskie w Agencji Kuźni była najlepszą inwestycją drugiego kwartału 2021 w mojej firmie. Procentowo dała zarobić nawet więcej niż inwestycje w kryptowaluty. Dzięki wprowadzonym zmianom dotarło do mnie jaki potencjał ma dobrze napisana treść strony sprzedażowej. Polecam każdemu!
Localhost Przemek Jóźwiakowski właściciel Localhost Group Sp. z o.o.