Zakres prac:
  • Analiza i dobór fraz kluczowych
  • Regularne publikacje artykułów blogowych

ZOYA Fashion: ubranka tak piękne, że zabraknie Ci słów!

ZOYA Fashion oferuje eleganckie i komfortowe ubrania dla dziewczynek i chłopców na specjalne okazje. To idealne kreacje na komunię, ale też na ważne wydarzenia rodzinne np. ślub, czy urodziny.

Jak przekazać ich wyjątkowość przez Internet? Jak przybliżyć miękkość materiału, subtelność haftu i szelest halki? I jak jednocześnie wzbudzić zaufanie u rodziców? Z tym właśnie przyszła do nas ZOYA. 

Cele

  • Naszym zadaniem było zwiększenie ruchu organicznego, co miało wpłynąć na wzrost zamówień oraz poprawić wizerunek marki.

Wyzwania

  • Dotarcie do klientów znajdujących się w górze lejka sprzedażowego.
  • Skuteczna promocja oferty klienta za pomocą treści blogowych.

🔨Rozgrzaliśmy piec

Nasza współpraca z ZOYA Fashion rozpoczęła się od dogłębnego audytu istniejących treści na ich blogu oraz na stronie internetowej. 

Musieliśmy zrozumieć, jakie treści cieszyły się dotychczas największym zainteresowaniem i jak można by je ulepszyć, aby lepiej odpowiadały na potrzeby i zapytania potencjalnych klientów. Zrobiliśmy również solidną analizę słów kluczowych, uwzględniając konkurencję.

Case study ZOYA

🔨 Co wykuliśmy?

Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy w życie konkretny content plan, który pomógł ZOYA Fashion zwiększyć widoczność w sieci i zyskać nowych klientów.

Liczby mówią same za siebie:

  • Wzrost fraz kluczowych w TOP 3 z 290 do 417.
  • Wzrost fraz kluczowych w TOP 10 z 813 do 1031.
  • Zwiększenie ruchu z 31 998 do 34 183.

Szczegóły

Analizując dane, skupiliśmy się na identyfikacji luk w treściach, które mogłyby zostać wypełnione, aby jeszcze lepiej docierać do rodziców szukających eleganckich i wygodnych ubrań dla swoich dzieci. 

Ważnym elementem naszej strategii było dobranie fraz kluczowych z największym potencjałem zakupowym.

Przeprowadziliśmy dogłębną analizę słów i wyrażeń, które rodzice wpisywali w wyszukiwarki, gdy szukali ubrań dla dzieci na specjalne okazje. 

Skoncentrowaliśmy się na frazach, które nie tylko miały wysoką liczbę wyszukiwań, ale także wskazywały na gotowość do zakupu, takich jak „eleganckie sukienki dla dziewczynek na komunię” czy „stylowe ubrania dla chłopców na wesele”.

Następnie, na podstawie zebranych danych, ułożyliśmy plan publikacji. Chcieliśmy stworzyć treści, które nie tylko odpowiadałyby na konkretne zapytania w wyszukiwarkach, ale także angażowały czytelników i budowały zaufanie (tak ważne w przypadku jakichkolwiek produktów dla najmłodszych).

Nowe treści miały za zadanie nie tylko informować o produktach ZOYA Fashion, ale również edukować rodziców na temat mody dziecięcej, oferować im wartościowe porady stylizacyjne oraz inspiracje. 

Jak to zrobiliśmy?

Każdy artykuł zaprojektowaliśmy tak, aby przyciągał uwagę potencjalnych klientów poprzez ciekawy tytuł, odpowiednie użycie słów kluczowych oraz wysoką jakość merytoryczną i wizualną. 

Zadbaliśmy również o to, by publikacje były regularne – co było kluczowe dla budowania widoczności marki w wynikach wyszukiwania oraz dla utrzymania zainteresowania i lojalności obecnych oraz potencjalnych klientów. Postawiliśmy sobie ambitny cel – 6 postów miesięcznie.

Podczas naszej współpracy ZOYA Fashion zyskała nie tylko wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania dla kluczowych fraz, ale również znacząco zwiększyła swoją rozpoznawalność wśród docelowej grupy klientów – rodziców poszukujących wyjątkowych ubrań dla swoich dzieci na specjalne okazje.

Opinia klienta

Obsługa bloga realizowana przez Kuźnię przyniosła nam znaczący wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przełożyło się na zwiększenie liczby leadów oraz liczby konwersji. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Kowalami i serdecznie rekomendujemy Kuźnię jako rzetelną agencję contentową.

 
Zoya Paweł Jozajtis Prezes Zarządu ZOYA GROUP SP. Z O.O.

Czas wykuć solidny marketing

Rozwijaj biznes szybciej dzięki dobrze ułożonemu i realizowanemu marketingowi w Kuźni!

Wiesz, co i jak możemy dla Ciebie zrobić. Teraz Twój ruch.

content marketing

    Napisz do nas