Kowale podróżują, bo podróże kształcą… i fajne są! Tym razem nasz Marketing & PR Manager Maciek oraz Content Creatorka Katarzyna wsiedli w pociąg w Krakowie i ruszyli w stronę tzw. stolycy 😉
Wszystko działo się 17 listopada 2023 roku – w dniu w pierwszej edycji semWAW w Warszawie. A my mieliśmy zaszczyt być ich oficjalnymi patronami medialnymi.
To historyczne wydarzenie dla branży marketingowej, zorganizowane przez DevaGroup, przeniosło ducha semKRK do samego serca stolicy – Campus Warsaw od Google – tworząc niesamowitą platformę wymiany wiedzy i doświadczeń w świecie SEM i SEO.
I działo się, oj! Było ekstremalnie merytorycznie i choć za oknami sypał śnieg, nie czuliśmy zimna. Gorrrące wystąpienia (coś, co Kowale lubią najbardziej!) i wspaniali ludzie. Merytoryka na najwyższym poziomie.
Nie utop startupu, analizując morze danych!
Joanna Horoszko rozpoczęła konferencję, dając nam cenne wskazówki na temat analizy danych w startupach. Jej podejście do strategii analizy, takich jak „Na bogato”, „Minimalizm + życiowe doświadczenie” oraz „Złoty środek”, było niesamowicie inspirujące.
Joanna pokazała nam, jak ważne jest mądre korzystanie z narzędzi takich jak GA4 w świecie startupów.
Wyhoduj jednorożca dzięki inteligentnym strategiom SEO opartym na AI
Dominik Fajferek z WhitePress wprowadził nas w świat AI w SEO, koncentrując się na SAAS e-commerce.
Jego wgląd w integrację z ChatGPT-4 i strategie SEO był nie tylko nowatorski, ale także niezwykle praktyczny, otwierając przed nami nowe perspektywy w tworzeniu treści i optymalizacji.
Jak startupy zbierają i wykorzystują dane w marketingu
Panel dyskusyjny z Arturem Pajkertem, Mateuszem Muryjasem i Krzysztofem Modrzewskim, prowadzony przez Krzysztofa Marca, dostarczył nam szerokiego spektrum wiedzy o zbieraniu i wykorzystywaniu danych w marketingu.
Dyskusja ta podkreśliła znaczenie zrozumienia i efektywnego wykorzystania danych w różnych etapach rozwoju startupu. Chłopaki podali dużo konkretów i sporo przykładów z życia.
Startupy vs „Misie” vs „Grube Ryby” – 7 wniosków z pracy z różnymi typami klientów
Prelekcja Tomasza Trzósło dostarczyła nam głębokiego wglądu w pracę z różnymi typami klientów.
Jego siedem nawyków skutecznego działania w marketingu inspirowanych Coveyem, było jak drogowskaz w nawigacji po złożonym świecie klientów, od startupów po dużych graczy na rynku.
Co zrobić, żeby Google kochało Twoje treści?
Paweł Sokołowski z CONTADU wzbogacił naszą wiedzę na temat optymalizacji treści pod kątem AI.
Jego wskazówki dotyczące dopasowania treści do algorytmów Google i analizy semantycznej były dla nas nieocenione, otwierając nowe możliwości w zakresie SEO. Już od dłuższego sami korzystamy z jego narzędzia.
Paweł, zdradzając tajniki wyszukiwarki Google i NLP, udowodnił nam tylko, że dobrze wybraliśmy! Jego prezentację docenili też pozostali uczestnicy, ponieważ Paweł swoją prezentacją wygrał semWAW 😉
Analityka digital – nie tylko GA4. Łączenie danych z różnych źródeł zboostuje Twój startup!
Anna Moczulska zakończyła konferencję, przypominając nam o znaczeniu analityki cyfrowej poza Google Analytics.
Jej wskazówki dotyczące automatyzacji raportów z wykorzystaniem BigQuery i Looker Studio były wnikliwe i naprawdę ciekawe.
Odkryliśmy nowe perspektywy w analizie danych, a sama Anna udowodniła… że dla takiej prezentacji warto zostać dłużej!
A do tego… pizza, fajni ludzie i afterparty!
Oprócz inspirujących prelekcji mieliśmy okazję odwiedzić stoiska sponsorów, takich jak Orion Media, Senuto, WhitePress, NoFluffJobs, Vestigio i Semstorm, co było świetną okazją do poznania nowych narzędzi i rozwiązań w branży i przybicia piątek znajomym 😎
W połowie wydarzenia wszyscy spotkaliśmy się przy pizzy, a po wszystkim poszliśmy się wspólnie bawić na afterparty.
Czekamy z niecierpliwością na kolejną edycję w 2024 roku, która odbędzie się 22.03.2024 r. ponownie w Campusie Google.
My już wiemy, że będziemy! Bilety już w sprzedaży.
Źródła zdjęć: DevaGroup