Dzisiejszy post będzie wyjątkowy, ponieważ wyjątkowy był dla nas cały ostatni okres. Nasi stali czytelnicy i klienci przeczuwali to już od jakiegoś czasu (czy Ty też?). I stało się! Dobrze znana Kuźnia Treści zyskuje nie tylko nową nazwę, ale i odświeżony wizerunek. Prezentujemy Agencję Kuźnia!

Dawno, dawno temu żył sobie pewien kowal

Mowa oczywiście o założycielu i CEO Kuźni, czyli Marcinie Cichockim. Marcin zaczynał od jednoosobowej działalności copywriterskiej, terminowo dowożąc skuteczne treści i spełniając oczekiwania swoich klientów. Jak to zwykle bywa, dobre usługi przyciągają kolejnych ludzi. Klientów i zespół. Z czasem powstała dobrze Ci znana Kuźnia Treści.

Z czasem klientów przybywało, a zespół się rozrastał. Przez ostatnie lata zrealizowaliśmy ponad 300 projektów i zdobyliśmy zaufanie wielu znakomitych marek, takich jak Rossmann, Oponeo, DAKO, GetResponse czy Vision Express. Wiedzieliśmy, że stać nas na więcej. I chcieliśmy więcej.

Marka Kuźnia Treści była dla nas jak wygodne, ale już nieco przestarzałe buty. Było nam w nich dobrze, jednak czuliśmy, że potrzebujemy czegoś, co lepiej odda nasze ambicje i możliwości. Dlatego Agencja Kuźnia nie tylko opowiada o naszej historii, ale i o naszych celach na przyszłość – Marcin Cichocki, CEO w Agencji Kuźnia.

Marcin Cichocki kowal

Decyzję o zmianie podjęliśmy z myślą o przyszłości, napędzani chęcią innowacji oraz rosnącymi ambicjami. W niszy copywriterskiej osiągnęliśmy sufit, więc poszerzenie usług było naturalną koleją rzeczy. Nie bez znaczenia była również ostatnia rewolucja związana ze sztuczną inteligencją. W odróżnieniu od wielu marketerów nie odczuliśmy lęku przed pojawieniem się AI. Rozumiemy zmiany i witamy je z otwartymi ramionami.

Jesteśmy jak doświadczeni kowale: nowe technologie to dla nas kolejne narzędzia, które umiejętnie włączamy do naszego warsztatu.

AI to potężne wsparcie, ale pamiętajmy, że ma swoje ograniczenia. Jego pełen potencjał może być bezpiecznie i skutecznie wykorzystany jedynie przez biegłych specjalistów. Ludzi, którzy poza warsztatem mają również zdolność empatii, są kreatywni i wnikliwi, potrafią nawiązywać relacje, a każdy tekst odpowiednio personalizują. Dzięki naszemu doświadczeniu i umiejętnościom wiemy, jak w pełni czerpać z nowych rozwiązań.

Agencja Kuźnia Zespół

Nasza przemiana z Kuźni Treści w Agencję Kuźnia nie była przypadkowa. Bazując na precyzyjnych badaniach fokusowych, w których uczestniczyli przedstawiciele naszej grupy docelowej i specjaliści z branży marketingowej, doszliśmy do wniosku, że nadszedł czas na zmianę. Chcieliśmy, by nasza nazwa oraz marka odzwierciedlały pełen zakres usług, które teraz oferujemy, a także pasję i zaangażowanie wkładane w każdy projekt.

Nie chcieliśmy całkowicie odcinać się od Kuźni Treści, ponieważ zdobyła ona solidną renomę na rynku usług marketingowych. Celem było zaprezentowanie kolejnego kroku w rozwoju firmy.

Zmiana nie ogranicza się jedynie do nazwy. Nasz sygnet i logotyp przeszły proces uproszczenia i odświeżenia, nabierając bardziej nowoczesnego charakteru, który uzupełnia całość naszej strategii komunikacji. Wprowadziliśmy także kilka subtelnych, ale znaczących zmian w innych elementach naszej komunikacji wizualnej, aby zachować spójność i jednolitość brandu.

Mimo że tworzenie contentu wciąż pozostaje w naszych sercach, to dzięki wzmocnieniu naszego zespołu (witajcie Maciej Sowa, Katarzyna Ciesielska i Zuzanna Fiedorczuk 🌟), ciągłemu pogłębianiu wiedzy marketingowej (czego potwierdzeniem jest, chociażby, certyfikat DIMAQ Employer potwierdzający umiejętności naszych specjalistów) możemy teraz zaoferować naszym klientom znacznie więcej.

Z radością wspieramy już firmy działaniami związanymi z szeroko pojętym digital marketingiem. Do wachlarza usług świadczonych przez Kuźnię dołączyły:

Oczywiście nadal zajmujemy się także tworzeniem strategii content marketingowych i ich pełną obsługą. A wszystko to skutecznie, terminowo i solidnie – tak jak do tej pory.

Podobnie jak kowale, którzy od wieków przekształcają surowe metalowe kawałki w prawdziwe arcydzieła, tak my doskonalimy nasze umiejętności w marketingu. Tak jak współcześni kowale nie ograniczają się tylko do młota i kowadła, tak i my nie ograniczamy się do standardowych narzędzi.

Czerpiemy z najnowszych rozwiązań, ciągle się szkolimy i zdobywamy nowe kompetencje. To, co pozostaje niezmienne, to nasza solidność, terminowość i skuteczność. Dowozimy efekty, które mówią same za siebie.

Specjalizacja Kuźni Treści w content marketingu okazała się świetnym punktem wyjścia do rozwoju usług i ewolucji w kierunku pełnoprawnej agencji marketingowej. Kreatywność, empatia, insight, nastawienie na cel – wszystko to, co na co dzień musi być wykorzystywane w działaniach contentowych, skutecznie przenosimy na inne gałęzi marketingu. W połączeniu ze specjalistyczną wiedzą poszerzonego zespołu, zmianami organizacyjnymi i wdrożeniem nowych narzędzi oraz metod realizacji projektów pozwala nam to terminowo dowozić solidne efekty dla klientów Agencji Kuźnia – Maciek Sowa, Head of Marketing w Agencji Kuźnia.

Maciek Sowa Agencja Kuźnia

Innowacyjni w podejściu, precyzyjni i solidni w realizacji – oto siła Agencji Kuźnia. Cieszymy się, że możemy dzielić się tym z Wami. Do zobaczenia na kolejnych stronach naszej wspólnej historii! 🚀

Agencja Kuźnia