Praktyczny kurs copywritingu, który teorię przekuwa w praktykę
💡 Ucz się od najlepszych w swojej branży! W kilka tygodni zyskaj wiedzę oraz umiejętności, które doświadczeni copywriterzy zdobywają latami ciężkiej pracy!
Dla kogo jest praktyczny kurs copywritingu?
Jeśli:
- Szukasz PRAKTYCZNEJ WIEDZY i masz dość teoretycznych podstaw,
- Masz na swoim koncie minimum kilka tekstów,
- Chcesz błyskawicznie rozwinąć swój warsztat copywriterski,
to ten kurs jest dokładnie dla Ciebie!
To szkolenie jest najchętniej kupowane przez przedsiębiorców i marketerów tworzących content dla swojej firmy, a także przez osoby chcące zostać skutecznymi copywriterami.
Sądzisz, że masz opanowane copywriterskie podstawy i chcesz szlifować swój warsztat? Ucz się od najlepszych. Podczas szkolenia przekonasz się, jak pracuje drużyna Kowali Treści – najlepszych copywriterów na rynku!
Jak przebiega kurs?
Część teoretyczna i praktyki
Kurs odbywa się całkowicie zdalnie. Łączy zdobywanie wiedzy teoretycznej z zadaniami praktycznymi.
🏆 Czego nauczysz się podczas praktycznego kursu copywritingu?
Przed Tobą rozmaite zadania! Dowiesz się nie tylko tego, czym jest content marketing, lecz także poznasz podstawy SEO i zgłębisz tajniki branży.
Stworzysz profesjonalne:
- teksty SEO;
- teksty sprzedażowe;
- artykuły blogowe;
- teksty na strony internetowe;
- posty na Social Media i do mailingów.
To jeszcze nie wszystko!
Pokażemy Ci też, jak sprawnie korzystać z narzędzi, które ułatwią Ci codzienną pracę. Z ich pomocą przeprowadzisz analizę słów kluczowych, zoptymalizujesz teksty i wyeliminujesz najczęstsze błędy!
Kto prowadzi kurs
Marcin Cichocki 👈
CEO Agencji Kuźni
Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu”, „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?” oraz „Mind hacking. Przekonaj małpy, żeby oddały Ci swoje banany”.
👉 Alicja Podkalicka
Content Managerka w Agencji Kuźni
Zarządzam zespołem redaktorów oraz nadzoruję proces tworzenia contentu w Agencji Kuźni. Dbam o treści od kuchni: wskazuję błędy, poprawiam, uczę i tworzę materiały edukacyjne. Jestem redaktorką z 8-letnim stażem. Poza content marketingiem zajmuję się także literaturą fantastyczną od strony naukowej i hobbystycznej.
Agenda
Wstęp
Moduł 1. Fundamenty dobrych treści
Moduł 2. Konstrukcja tekstu
Moduł 3. Content a SEO – samodzielnie pozycjonujemy contentem
Moduł 4. Narzędziownik copywritera. Z jakich narzędzi korzystać?
Moduł 5. Jak pisać, nie mając w tym doświadczenia?
Moduł 6. Piszemy treści dla sklepu internetowego
Moduł 7. Prowadzimy blog
Moduł 8. Storytelling. Opowiadamy działające historie
Moduł 9. Piszemy skuteczne oferty handlowe
Moduł 10. Gotowe formuły copywriterskie i schematy tekstów
- Najważniejsza lekcja tego kursu – istota copywritingu
- Zeszyt ćwiczeń
- Kto jest odbiorcą Twoich treści?
- Konsekwencja komunikacji
- Nie bądź jak swoja konkurencja
- Nie ilość a jakość i regularność
- Mądrze kieruj ruchem (lejki sprzedażowe)
- 3XCO i 4U
- AIDA
- EAT
- CTA
- Społeczny dowód słuszności
- User generated content
- Evergreen content
- Recykling treści
- Klątwa wiedzy
- Podsumowanie: bez fundamentów nie ma efektów
- Schematy nagłówków i clickbaity
- Zabójcze leady
- Konstrukcja tekstu
- Wzywaj do działania
- SEO z perspektywy contentu
- Poznaj search intent
- Dobierz i pogrupuj słowa kluczowe
- Najpierw wartość, później SEO
- Jaka jest odpowiednia długość treści SEO?
- Podsumowanie: zaplanuj treść, wychodząc od intencji i fraz kluczowych
- Planer słów kluczowych Google
- Senuto
- SEMSTORM
- Surfer SEO
- Jasnopis
- Language Tool
- Ubersuggest
- Answer The Public
- Libre Office Writer i Dokumenty Google
- W oczekiwaniu na wenę?
- Najpierw projekt tekstu
- Poddawaj teksty leżakowaniu
- BHP copywritera
- Podsumowanie: jak efektywnie tworzyć?
- Opis produktu
- Opis kategorii
- Strona „o nas” na pewno o nas?
- Dobór fraz kluczowych
- Niech klienci też tworzą treści
- Podsumowanie
- Dlaczego powinieneś prowadzić firmowy blog?
- Jak zacząć? Odpowiedz na pytania klientów
- Wpisy blogowe, które są zawsze aktualne
- Jak znaleźć tematy do tekstów blogowych?
- Jak tworzyć artykuły blogowe?
- Żelazne zasady dobrego tekstu blogowego
- Podsumowanie
- Dlaczego warto opowiadać historie?
- 4 elementy dobrej historii
- Podróż bohatera według Josepha Campbella
- Struktura Twojej bajki
- Podsumowanie – o czym musisz pamiętać, pisząc historie?
- Persona i antypersona
- Ucieczka czy pragnienie
- Potrzeby jawne i głębokie
- Mimikra, aspiracje i przekonania
- Cena a wartość
- Klątwa wiedzy
- Test Sinatry
- Społeczny dowód słuszności
- Opowieść drogi
- Pilność i ograniczoność oferty
- Podsumowanie
- Formuły copywriterskie
- Schemat opisów produktów i kategorii
- Schemat wpisu blogowego
- Schemat oferty handlowej
- Schematy tekstów SEO
To na Ciebie czeka!
- Kurs nastawiony na praktykę
- Formuła zdalna
- Dostęp do platformy z materiałami dydaktycznymi
- Dostęp do elitarnej grupy doświadczonych copywriterów
- Konkretne zadania, dzięki którym wzbogacisz portfolio
- Certyfikat po zakończeniu szkolenia
- Bonusy od partnerów Agencji Kuźni
- Możliwość zatrudnienia w Agencji Kuźni
- Prace domowe
✔️ Naucz się copywritingu od praktyków! Zyskaj dostęp do kursu
FAQ: Pytanie niezadane to drzwi nieotworzone
- Przez jaki czas po zakupie kursu mogę liczyć na wsparcie?Na wsparcie możesz liczyć do momentu ukończeniu kursu. Nie oznacza to jednak, że skończy się ono wraz z zakończeniem szkolenia. Długoterminowe wsparcie otrzymuje każdy kursant, który dołączy do prywatnej grupy na naszym serwerze Discord.
- Czy aby zostać copywriterem muszę znać zasady SEO, sprzedaży lub tworzenia stron internetowych?Wszystkich tych umiejętności nauczysz się podczas szkolenia!
- Czy każdy może zostać copywriterem? Czy ja się nadaję?I tak, i nie. Copywriterem może zostać każdy ze względu na niski próg wejścia do branży. Czy nadajesz się na copywritera? To zależy od tego, czy jesteś w stanie wyczuć flow podczas pisania; czy sprawia Ci ono przyjemność i czy faktycznie chcesz nauczyć się tego zawodu.
- Jak długo trwa kurs?Dostęp do platformy szkoleniowej otrzymujesz na minimum rok.
- Czy jest możliwość płatności ratalnej?Tak. Dostawcą bramki płatności jest Tpay i pozwala on na zakup kursu każdą popularną formą płatności – m.in. za pomocą płatności ratalnej realizowanej przez Alior Bank. Więcej informacji na temat ratalnej płatności uzyskasz tutaj.