Merytoryczne artykuły informacyjne
Przyzwyczailiśmy się, że informacja jest towarem – i to nie byle jakim. Prawidłowo podana gwarantuje sukces, jej brak lub źle sformułowana forma może wywołać skutek odwrotny do zamierzonego. Artykuły informacyjne to potężny oręż w walce o konwersję.
- Chcesz na bieżąco informować czytelników i klientów o najnowszych trendach?
- Zamierzasz przedstawiać korzystne dla czytelników informacje?
- Chcesz zbudować solidny filar, na którym oprzesz swoją markę?
- A może… pragniesz prześcignąć konkurencje?
Jeżeli pozytywnie odpowiedziałeś na chociaż jedno z zadanych pytań, oznacza to, że potrzebujesz solidnych artykułów informacyjnych.
Artykuły informacyjne. Copywriting, który trafia do odbiorcy – dlaczego warto to outsourcować?
Zlecanie tworzenia branżowych artykułów informacyjnych to popularna i coraz chętniej stosowana metoda, która umożliwia zarówno dużym, jak i małym firmom wejście w posiadanie unikalnych i merytorycznych treści o odpowiedniej jakości.
Tworzone w Kuźni Treści artykuły informacyjne poprzedzane są solidnym researchem. Dzięki temu wiesz, że temat został wyczerpany. Są również całkowicie zgodne z zasadami języka polskiego.
Stawiając na outsourcing artykułów informacyjnych, jesteś w stanie otrzymać o wiele więcej, niż przy samodzielnym tworzeniu treści. Nie każdy ma czas na całodzienne pisanie. Lepiej skup się na tym, na czym się znasz, a tworzenie contentu zostaw profesjonalistom – Kowalom Treści.
Informacja sprzedaje, brak informacji zniechęca
Zastanów się, ile razy skorzystałeś z usług firmy, która dostarczyła Ci rzetelne informacje na temat:
- Modelu współpracy;
- swojej branży;
- działania produktu/usługi.
Jak myślisz, czy rynkowi giganci tworzą artykuły informacyjne, bo mają taki kaprys? Oczywiście, że nie! Zaoferowanie klientowi wyczerpujących informacji związanych z profilem firmy, produktami, usługami, czy innymi wyjaśnieniami dotyczącymi branży pozwala na zbudowanie zaufania w grupie docelowych odbiorców.
Jeżeli zdobędziesz zaufanie grupy docelowej, wtedy w większym lub mniejszym stopniu będzie sympatyzowała ona z Twoją firmą. Warto wykorzystać to potężne narzędzie, jakim są artykuły informacyjne, w e-commerce oraz w kampaniach SEM.
Artykuły informacyjne to inwestycja przynosząca długotrwałe zyski
Raz napisany artykuł będzie regularnie przyciągał nowych czytelników i klientów. Dodatkowe okraszenie go technikami SEO pozwoli na jego lepsze wypozycjonowanie. Co oznacza, że trafi do jeszcze szerszego grona odbiorców.
Informacja to siła rozpędowa wskaźnika konwersji. Nie należy jej lekceważyć, a traktować jako trwały, mocny i przyszłościowy budulec Twojej marki.