Pobierz bezpłatny e-book napisany przez 7 specjalistów z branży!
Spis treści
Wideo marketing (znów) na celowniku
Pozytywne doświadczenia w content marketingu w 2022 roku
Co 2022 rok przyniósł w SEO i SEM?
Jak mądrze wybrać agencję contentową?
E-A-T – jedz to! Bardzo ważny trend w content marketingu
Uczenie maszynowe, AI i Big Data w tworzeniu contentu
Jakie trendy reklamowe świecą triumf od 2022 roku?
- Marcin Cichocki, CEO Kuźni, opowiada o ogromnej roli, jaką odgrywa odpowiednio zaplanowana strategia wideo marketingowa.
- Aleksandra Sudnik, Content Manager w Fox Strategy, pisze, jak ważne jest dostarczanie pozytywnych doświadczeń konsumentom i odbiorcom treści.
- Paweł Gontarek, CEO Semgence, prezentuje swoją perspektywę na zmiany w strategiach SEO i SEM po 2022 roku.
- Wioletta Rokicka, Sales Dev. Rep. w Kuźni, podaje sprawdzone sposoby, dzięki którym skutecznie wybierzesz agencję contentową.
- Damian Jemioło, PR Manager w agencji Plej, opowiada o rosnącym w siłę trendzie E-A-T w pozycjonowaniu.
- Paweł Sadowski, Content Specialist w Kuźni, wskazuje rozwiązania z zakresu nowych technologii, które wspierają tworzenie treści.
🧐 E-book, który zaraz pobierzesz, powstał dzięki uprzejmości, wiedzy i doświadczeniu 7 ekspertów, których zaprosiliśmy do zabrania głosu na temat przyszłości content marketingu w nadchodzących latach.