Pobierz bezpłatny e-book napisany przez 7 specjalistów z branży!

Spis treści

  • Marcin Cichocki, CEO Kuźni, opowiada o ogromnej roli, jaką odgrywa odpowiednio zaplanowana strategia wideo marketingowa.
  • Aleksandra Sudnik, Content Manager w Fox Strategy, pisze, jak ważne jest dostarczanie pozytywnych doświadczeń konsumentom i odbiorcom treści.
  • Paweł Gontarek, CEO Semgence, prezentuje swoją perspektywę na zmiany w strategiach SEO i SEM po 2022 roku.
  • Wioletta Rokicka, Sales Dev. Rep. w Kuźni, podaje sprawdzone sposoby, dzięki którym skutecznie wybierzesz agencję contentową.
  • Damian Jemioło, PR Manager w agencji Plej, opowiada o rosnącym w siłę trendzie E-A-T w pozycjonowaniu.
  • Paweł Sadowski, Content Specialist w Kuźni, wskazuje rozwiązania z zakresu nowych technologii, które wspierają tworzenie treści.


✍️️ Marki i marketing zmieniają się na naszych oczach

Świat marketingu zmienia się na naszych oczach. I to na tyle szybko, że znaczna część
osób parających się marketingiem i reklamą nie do końca zauważa zew galopujących zmian.

Konsumenci stają się coraz bardziej wymagający, świadomi i empatyczni, jednocześnie będąc coraz mniej lojalnymi i cierpliwymi.

Marketing nadchodzącej przyszłości w całości odrzuca liniowe sposoby pozyskiwania klientów na
rzecz holistycznego i hybrydowego podejścia łączącego wiele kanałów – zarówno cyfrowych, jak i tych funkcjonujących w realu.

Czeka na Ciebie 20 stron konkretnych porad i rzetelnych opinii uznanych ekspertów!

e-book content marketing
wszystkie usługi