Zastanawiasz się, jak zaplanować efektywny content marketing i jak wypozycjonować swoją markę, aby wyróżnić się wśród tłumu? Oto dwa bezpłatne webinary dla Ciebie! Spotkaj się z nami raz lub dwa. Jak wolisz!

Webinar odbędzie się za…

  1. dni
  2. -:- godzin
  3. -:- minut
  4. -:- sekund
Marcin cichocki

👉 Marcin Cichocki

CEO w Kuźni

Aktywny w branży marketingowej od 2015 roku, jest cenionym ekspertem. Współpracował z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, czy Rossmannem. Jest autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”. Jako lider 50-osobowej agencji nie stroni od praktycznej współpracy z klientami, bazując na strategii łączącej twardą analizę danych ze zrozumieniem ludzkiej natury.

Prywatnie Marcin jest zapalonym graczem konsolowym i entuzjastą treningów siłowych, a także szczęśliwym opiekunem psa i kota.

Maciej Sowa

👉Maciek Sowa

Marketing & PR Manager w Kuźni

Od ponad 8 lat współpracuje z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. W trakcie swojej kariery pracował zarówno po stronie agencji marketingowych, jak również zarządzał działami marketingu in-house oraz realizował projekty jako samodzielny specjalista.
Współzałożyciel CRASH Mondays – comiesięcznych spotkań specjalistów branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.

Współpracował m.in. z takimi markami jak Jeronimo Martins (Biedronka), Pracuj.pl, PrestaShop, Patrizia Aryton, czy Rhenus-Data.

Planujemy content marketing w firmie krok po kroku

Opowiemy, jak planować strategię content marketingu w Twojej firmie. Omówimy podstawy, w tym analizę SWOT i SEO, oraz przedstawimy przydatne narzędzia i kluczowe KPIs do monitorowania sukcesu.

Agenda

  1. Taktyka a strategia.
  2. 5 pytań o content: PO CO, DO KOGO, JAK, GDZIE, CO?
  3. PO CO komunikujemy? Definiujemy cel biznesowy działań contentowych.
  4. DO KOGO komunikujemy? Określamy protopersony.
  5. JAK komunikujemy? Dobieramy kanały do protoperson i ubieramy UVP w komunikaty.
  6. GDZIE komunikujemy? Określamy harmonogram publikacji w oparciu o zachowanie odbiorców.
  7. CO komunikujemy? Dobieramy tematykę, frazy i pytania, intencje.

Kto? Marcin Cichocki.

Kiedy? 26.09 o 11:00.

Gdzie? Platforma ClickMeeting.


Marcin Cichocki Agencja Kuźnia

Pozycjonowanie marki – jak zostać zapamiętanym i wyróżnić się na tle konkurencji?

Omówimy znaczenie oraz kluczowe aspekty procesu pozycjonowania marki. Zaprezentujemy także praktyczne przypadki zastosowania strategii pozycjonowania w różnych przedsiębiorstwach, analizując, w jaki sposób można określić wartości marki.

Agenda

  1. Wyróżnij się lub zgiń. Znaczenie pozycjonowania marki.
  2. Kluczowe elementy procesu pozycjonowania.
  3. Określanie wartości marki.
  4. Pozycjonowanie w praktyce – przegląd case studies.

Kto? Maciej Sowa.

Kiedy? 28.09 o 11:00.

Gdzie? Platforma ClickMeeting.

Maciej Sowa Agencja Kuźnia