Zastanawiasz się, jak zaplanować efektywny content marketing i jak wypozycjonować swoją markę, aby wyróżnić się wśród tłumu? Oto dwa bezpłatne webinary dla Ciebie! Spotkaj się z nami raz lub dwa. Jak wolisz!
Webinar odbędzie się za…
- — dni
- -:- godzin
- -:- minut
- -:- sekund

👉 Marcin Cichocki
CEO w Kuźni
Aktywny w branży marketingowej od 2015 roku, jest cenionym ekspertem. Współpracował z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, czy Rossmannem. Jest autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”. Jako lider 50-osobowej agencji nie stroni od praktycznej współpracy z klientami, bazując na strategii łączącej twardą analizę danych ze zrozumieniem ludzkiej natury.
Prywatnie Marcin jest zapalonym graczem konsolowym i entuzjastą treningów siłowych, a także szczęśliwym opiekunem psa i kota.

👉Maciek Sowa
Marketing & PR Manager w Kuźni
Od ponad 8 lat współpracuje z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. W trakcie swojej kariery pracował zarówno po stronie agencji marketingowych, jak również zarządzał działami marketingu in-house oraz realizował projekty jako samodzielny specjalista.
Współzałożyciel CRASH Mondays – comiesięcznych spotkań specjalistów branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.
Współpracował m.in. z takimi markami jak Jeronimo Martins (Biedronka), Pracuj.pl, PrestaShop, Patrizia Aryton, czy Rhenus-Data.
Planujemy content marketing w firmie krok po kroku
Opowiemy, jak planować strategię content marketingu w Twojej firmie. Omówimy podstawy, w tym analizę SWOT i SEO, oraz przedstawimy przydatne narzędzia i kluczowe KPIs do monitorowania sukcesu.
Agenda
- Taktyka a strategia.
- 5 pytań o content: PO CO, DO KOGO, JAK, GDZIE, CO?
- PO CO komunikujemy? Definiujemy cel biznesowy działań contentowych.
- DO KOGO komunikujemy? Określamy protopersony.
- JAK komunikujemy? Dobieramy kanały do protoperson i ubieramy UVP w komunikaty.
- GDZIE komunikujemy? Określamy harmonogram publikacji w oparciu o zachowanie odbiorców.
- CO komunikujemy? Dobieramy tematykę, frazy i pytania, intencje.
Kto? Marcin Cichocki.
Kiedy? 26.09 o 11:00.
Gdzie? Platforma ClickMeeting.

Pozycjonowanie marki – jak zostać zapamiętanym i wyróżnić się na tle konkurencji?
Omówimy znaczenie oraz kluczowe aspekty procesu pozycjonowania marki. Zaprezentujemy także praktyczne przypadki zastosowania strategii pozycjonowania w różnych przedsiębiorstwach, analizując, w jaki sposób można określić wartości marki.
Agenda
- Wyróżnij się lub zgiń. Znaczenie pozycjonowania marki.
- Kluczowe elementy procesu pozycjonowania.
- Określanie wartości marki.
- Pozycjonowanie w praktyce – przegląd case studies.
Kto? Maciej Sowa.
Kiedy? 28.09 o 11:00.
Gdzie? Platforma ClickMeeting.
