Zapisz się na kurs Content Marketing B2B dla marketerów!
Czeka Cię wyższa szkoła content marketingowej jazdy!
- 3,5 godziny konkretów
- Uczysz się od praktyków – nasi trenerzy mają kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu B2B
- Wiedza do wdrożenia od zaraz – wyprzedź swoją konkurencję!
- Marketingowa pigułka dla marketerów, przedsiębiorców i managerów
Dla kogo jest ten kurs?
- Przedsiębiorcy pragnący zwiększyć skuteczność działań marketingowych
- Managerowie chcący pogłębić wiedzę w zakresie content marketingu B2B
- Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu, którzy chcą zrozumieć specyfikę komunikacji w B2B
- Osoby rozpoczynające karierę w marketingu B2B
O kursie
Content Marketing B2B dla marketerów to 3,5 godziny praktycznej wiedzy opartej na kilkunastoletnim insightcie zbieranym przeze mnie podczas pracy dla klientów Kuźni. W kursie koncentruję się na psychologicznych aspektach stanowiących filary content marketingu. Dzięki temu kurs ten jest uniwersalny i ponadczasowy, ponieważ opowiada o czymś niezmiennym – o naturze ludzkiej, naszych motywatorach oraz atawizmach zaszytych w reakcjach konsumenckich.
Podczas szkolenia opowiadam o umyśle świadomym i nieświadomym, instynkcie i moralności, potrzebach, intencjach, celach oraz mikromomentach. Koncentruję się na odbiorcach komunikatów, insightcie konsumenckim, budowie person oraz mapie podróży klienta. Wreszcie – przechodzę do taktyk content marketingowych oraz skutecznych zasad content marketingu i komunikacji w sieci.
Zuza – nasza social media specialist – dopełnia kurs swoim podejściem do prowadzenia social mediów.
Agenda kursu
To co nas napędza
Zasady komunikacji w sieci
Dystrybucja contentu
Lejki marketingowe
Landing page
Lejki e-mail marketingowe
Social Media w B2B
Analiza efektów content marketingu
- Psychologiczne podejście do motywatorów i intencji konsumentów w oparciu o psychologię Freuda, model frustracji i regresji Alderfera, teorię motywacji McClellanda, teorię relacji Allardta oraz zbiory potrzeb Pameli Rutledge.
- KISS, EEAT, zasada 4U, evergreen content, USG
- Wychodzenie od strategii biznesowej i marketingowej, cele SMART, zarządzanie celami, dobór kanałów komunikacji, model dystrybucji contentu, planowanie lejka marketingowego, klastrowanie contentu, budowa content planu
- Lejki marketingowe B2B vs. B2C, etapy lejka i rodzaje treści na każdym z etapów lejka, zrozumienie persony, cykl konwersji, MQL vs. SQL, lead generation vs. lead nurturing, Digital Marketing MIX, strategia treści
- Analiza elementów landing page’ów na przykładach
- Etapy lejków e-mail marketingowych z omówieniem i przykładami, wybrane sekwencje e-mail marketingowe
- Różnice między social mediami B2B i B2C, kanały SM i ich specyfika, dobre praktyki i taktyki w tworzeniu kampanii social media na wybranych platformach
- Jak i po co analizować, najważniejsze metryki, przegląd narzędzi do analizy efektów content marketingu, procedury analizy
Poznaj naszych trenerów
Zuzanna Świniarska
Jestem pasjonatką social mediów. Zanim zaczęłam zajmować się nimi zawodowo, była w pełni zaangażowana w ich eksplorowanie. Uwielbiam być na bieżąco, a fakt, że przeglądanie Reels i TikToka to część mojej pracy, sprawia mi ogromną radość. Mam doświadczenie zarówno w pracy w wewnętrznych działach marketingu firm, jak i we współpracy B2B. W Kuźni odpowiadam za prowadzenie profili w SM naszych klientów.
Marcin Cichocki
CEO Agencji Kuźnia
Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.
O nas
Dowozimy świetny marketing świetnym firmom
Jesteśmy zespołem Kowali (marketingu!), którzy rozumieją potrzeby Twojego biznesu i dostarczają marketing, który nie tylko działa, ale też zachwyca. Nasze usługi sprawią, że będziesz sprzedawać więcej i rozwijać firmę szybciej.
W Kuźni nie znajdziesz przestarzałych haseł reklamowych ani marketingowej gadki z lat 90. Tworzymy strategie oparte na twardych danych, najnowszych trendach i niezmiennej naturze ludzkiej.
Szukamy partnerów, z którymi możemy budować marketing oparty na zaufaniu, transparentności i wzajemnym zrozumieniu. Tworzymy wyłącznie takie przekazy, jakie sami chcielibyśmy czytać, słuchać i oglądać.
Atmosfera luźna jak plandeka na żuku
No dobra, plandeka na żuku zwykle jest napięta. U nas jedyną napiętą rzeczą są deadlajny.
Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy naprawdę dowożą. Wspieramy rozwój, współpracę fair play i zawsze dążymy do osiągania najlepszych wyników.
Weź udział w kursie Content Marketing B2B dla marketerów! Chcę wziąć udział w kursie!
Najczęściej zadawane pytania
- Jak długo trwa kurs?Cały kurs to 3,5 godzin nagrań, które możesz oglądać dowolną ilość razy.
- Jakie są wymagania techniczne?Do korzystania z kursu wystarczy smartfon z dostępem do internetu lub najprostszy laptop, notebook.
- Czy kurs wystarczy do zarządzania marketingiem B2B?Kurs Content Marketing B2B to program, który nauczy Cię istoty zarządzania content marketingiem i pozwoli na mądre planowanie oraz zlecanie zadań menedżerom marketingu i agencjom.