Zapisz się na kurs Content Marketing B2B dla marketerów!

Czeka Cię wyższa szkoła content marketingowej jazdy!

  • 3,5 godziny konkretów
  • Uczysz się od praktyków – nasi trenerzy mają kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu B2B
  • Wiedza do wdrożenia od zaraz – wyprzedź swoją konkurencję!
  • Marketingowa pigułka dla marketerów, przedsiębiorców i managerów
kuznia-animacja-www-1b
Marcin

Dla kogo jest ten kurs?

O kursie

Content Marketing B2B dla marketerów to 3,5 godziny praktycznej wiedzy opartej na kilkunastoletnim insightcie zbieranym przeze mnie podczas pracy dla klientów Kuźni. W kursie koncentruję się na psychologicznych aspektach stanowiących filary content marketingu. Dzięki temu kurs ten jest uniwersalny i ponadczasowy, ponieważ opowiada o czymś niezmiennym – o naturze ludzkiej, naszych motywatorach oraz atawizmach zaszytych w reakcjach konsumenckich.

Podczas szkolenia opowiadam o umyśle świadomym i nieświadomym, instynkcie i moralności, potrzebach, intencjach, celach oraz mikromomentach. Koncentruję się na odbiorcach komunikatów, insightcie konsumenckim, budowie person oraz mapie podróży klienta. Wreszcie – przechodzę do taktyk content marketingowych oraz skutecznych zasad content marketingu i komunikacji w sieci.

Zuza – nasza social media specialist – dopełnia kurs swoim podejściem do prowadzenia social mediów.

Marcin

Agenda kursu

  • Psychologiczne podejście do motywatorów i intencji konsumentów w oparciu o psychologię Freuda, model frustracji i regresji Alderfera, teorię motywacji McClellanda, teorię relacji Allardta oraz zbiory potrzeb Pameli Rutledge.
  • KISS, EEAT, zasada 4U, evergreen content, USG
  • Wychodzenie od strategii biznesowej i marketingowej, cele SMART, zarządzanie celami, dobór kanałów komunikacji, model dystrybucji contentu, planowanie lejka marketingowego, klastrowanie contentu, budowa content planu
  • Lejki marketingowe B2B vs. B2C, etapy lejka i rodzaje treści na każdym z etapów lejka, zrozumienie persony, cykl konwersji, MQL vs. SQL, lead generation vs. lead nurturing, Digital Marketing MIX, strategia treści
  • Analiza elementów landing page’ów na przykładach
  • Etapy lejków e-mail marketingowych z omówieniem i przykładami, wybrane sekwencje e-mail marketingowe
  • Różnice między social mediami B2B i B2C, kanały SM i ich specyfika, dobre praktyki i taktyki w tworzeniu kampanii social media na wybranych platformach
  • Jak i po co analizować, najważniejsze metryki, przegląd narzędzi do analizy efektów content marketingu, procedury analizy

Poznaj naszych trenerów

Zuzanna z Kuźni

Zuzanna Świniarska

Social Media Specialist w Agencji Kuźnia

Jestem pasjonatką social mediów. Zanim zaczęłam zajmować się nimi zawodowo, była w pełni zaangażowana w ich eksplorowanie. Uwielbiam być na bieżąco, a fakt, że przeglądanie Reels i TikToka to część mojej pracy, sprawia mi ogromną radość. Mam doświadczenie zarówno w pracy w wewnętrznych działach marketingu firm, jak i we współpracy B2B. W Kuźni odpowiadam za prowadzenie profili w SM naszych klientów.

Marcin Cichocki

CEO Agencji Kuźnia

Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.

marcin cichocki

O nas

Dowozimy świetny marketing świetnym firmom

Jesteśmy zespołem Kowali (marketingu!), którzy rozumieją potrzeby Twojego biznesu i dostarczają marketing, który nie tylko działa, ale też zachwyca. Nasze usługi sprawią, że będziesz sprzedawać więcej i rozwijać firmę szybciej.

W Kuźni nie znajdziesz przestarzałych haseł reklamowych ani marketingowej gadki z lat 90. Tworzymy strategie oparte na twardych danych, najnowszych trendach i niezmiennej naturze ludzkiej. 

Szukamy partnerów, z którymi możemy budować marketing oparty na zaufaniu, transparentności i wzajemnym zrozumieniu. Tworzymy wyłącznie takie przekazy, jakie sami chcielibyśmy czytać, słuchać i oglądać.

agencja kuźnia
agencja kuźnia

Atmosfera luźna jak plandeka na żuku

No dobra, plandeka na żuku zwykle jest napięta. U nas jedyną napiętą rzeczą są deadlajny.

Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy naprawdę dowożą. Wspieramy rozwój, współpracę fair play i zawsze dążymy do osiągania najlepszych wyników.

  1. W Kuźni znaleźliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy – fachową obsługę, świetnie napisane treści i przede wszystkim flow! Na czas, z luzem i poczuciem humoru. Polecamy Kuźnię i dziękujemy za owocną współpracę!
    gaminate Piotr Tytyk Członek Zarządu Gaming Supplements sp. z o.o.
  2. Początkowo nie byliśmy pewni, czy zewnętrzna agencja zrozumie nasz sposób komunikacji z klientami, co niestety zdarzało się przy wcześniejszych współpracach. Szybko jednak się okazało, że nasze obawy były niepotrzebne! Contentowcy z Kuźni wręcz intuicyjnie dopasowali się do naszego stylu. Od tamtej pory dostarczają nam regularnie coraz więcej tekstów.
    InStream Filip Duszczak CEO w InStream Group
  3. Kuźnia przygotowała dla nas solidną i praktyczną dawkę wiedzy dotycząca tworzenia treści na Linkedin. Warsztaty były w przystępnej formie, z konkretnymi przykładami i odnoszące się do naszej specyfiki branży oraz pracy.
    Philip Morris Polska Logo Martyna Skalska Employer Branding Lead Philip Morris Polska Distribution Sp. z o .o.
  4. Kuźnię polecił nam jeden z naszych partnerów biznesowych. Nie zawiedliśmy się. Szybka realizacja i świetny, zgodny z zasadami współczesnego marketingu content sprawiają, że regularnie zamawiamy kolejne teksty. Polecamy Kuźnię każdemu, kto chce we właściwy sposób zadbać o publikowany content.
    Witbee Łukasz Piątek Founder, Marketing Intelligence Director WitBee

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak długo trwa kurs?
    Cały kurs to 3,5 godzin nagrań, które możesz oglądać dowolną ilość razy.
  • Jakie są wymagania techniczne?
    Do korzystania z kursu wystarczy smartfon z dostępem do internetu lub najprostszy laptop, notebook.
  • Czy kurs wystarczy do zarządzania marketingiem B2B?
    Kurs Content Marketing B2B to program, który nauczy Cię istoty zarządzania content marketingiem i pozwoli na mądre planowanie oraz zlecanie zadań menedżerom marketingu i agencjom.
Nie ma na co czekać! Zapisz się na kurs Content Marketing B2B