Zapisz się na bezpłatny kurs Podstawy Marketingu B2B!

Zdobądź wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci realizować działania marketingowe w sektorze B2B!

  • 5 godzin konkretnej, praktycznej wiedzy – cenimy Twój czas
  • Uczysz się od praktyków – nasi trenerzy mają kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu B2B
  • Wiedza do wdrożenia od zaraz – wyprzedź swoją konkurencję!
  • Marketingowa pigułka dla przedsiębiorców i menedżerów
kuznia-animacja-www-1b
Katarzyna Ciesielska

Dla kogo jest ten kurs?

O kursie

Podstawy Marketingu B2B to skondensowany program, który przekaże Ci wszystko, co należy wiedzieć, aby prowadzić skuteczne działania marketingowe w sektorze biznesowym. Dowiesz się, jak poukładać marketing od strategii do jej skutecznego wdrożenia Poznasz tajniki analizy rynku, tworzenia person, czy strategii komunikacji (zrozumiesz też, czym różni się strategia od taktyki).

Podczas kursu odkryjesz, jak analizować konkurencję, jakie są najlepsze praktyki w zakresie marketingu treści, e-mail marketingu i social media. Nauczysz się, jak tworzyć wartościowe treści, które przyciągną uwagę Twoich potencjalnych klientów i będą skutecznie promować Twoją firmę. Otrzymasz również praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia ofert handlowych.

Marcin

Agenda kursu

  • Wstęp
  • Plan
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza SWOT i PEST
  • Grupy odbiorców, Persony i consumer insight
  • Cel, misja, wizja marki
  • UVP/USP/ESP/RTB
  • Big Idea, Key Message i ToV
  • Cele działania i kanały komunikacji
  • Metody analizy i wyników
  • Wstęp
  • Kanały i formy komunikacji
  • Copywriting B2B
  • Content wizualny, audio i video
  • Taktyka content marketingowa i plan dystrybucji
  • Tworzenie skutecznych ofert handlowych
  • Lead magnets i lejki marketingowe
  • Charakterystyka najpopularniejszych platform
  • Facebook i Instagram – możliwości Meta dla firm B2B
  • Linkedin – medium idealne dla firm B2B
  • Komunikacja Marketingowa B2B – podsumowanie

Poznaj naszych trenerów

Maciej Sowa

Marketing Manager w Agencji Kuźnia

Od ponad 8 lat współpracuję z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. W trakcie swojej kariery pracowałem po stronie agencji marketingowych, zarządzałem działami marketingu in-house oraz realizowałem projekty jako samodzielny specjalista. Jestem współzałożycielem CRASH Mondays – cyklicznych spotkań dla specjalistów branży kreatywnej.

Maciej Sowa
Katarzyna Ciesielska

Katarzyna Ciesielska

Content Designer w Agencji Kuźnia

Od ponad 6 lat pomagam firmom odnaleźć i komunikować „dlaczego” ich klientów. Wspiera przedsiębiorstwa w ekspansji na rynki zagraniczne, w tym na Europę, USA, Dubaj, czy Singapur. Współpracowała między innymi z Edrone, GetResponse, Agencją Kuźnia, Herbalife Nutrition, Esotiq, Quest CM oraz TimeCamp. Jej główne kompetencje obejmują tworzenie strategii contentowych i content planów, które wpływają pozytywnie zarówno na pozycjonowanie w wyszukiwarkach, jak i konwertują. Katarzyna jest również ekspertem w budowaniu marki na LinkedIn.

Marcin Cichocki

CEO Agencji Kuźnia

Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.

marcin cichocki

O nas

Dowozimy świetny marketing świetnym firmom

Jesteśmy zespołem Kowali (marketingu!), którzy rozumieją potrzeby Twojego biznesu i dostarczają marketing, który nie tylko działa, ale też zachwyca. Nasze usługi sprawią, że będziesz sprzedawać więcej i rozwijać firmę szybciej.

W Kuźni nie znajdziesz przestarzałych haseł reklamowych ani marketingowej gadki z lat 90. Tworzymy strategie oparte na twardych danych, najnowszych trendach i niezmiennej naturze ludzkiej. 

Szukamy partnerów, z którymi możemy budować marketing oparty na zaufaniu, transparentności i wzajemnym zrozumieniu. Tworzymy wyłącznie takie przekazy, jakie sami chcielibyśmy czytać, słuchać i oglądać.

agencja kuźnia
agencja kuźnia

Atmosfera luźna jak plandeka na żuku

No dobra, plandeka na żuku zwykle jest napięta. U nas jedyną napiętą rzeczą są deadlajny.

Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy naprawdę dowożą. Wspieramy rozwój, współpracę fair play i zawsze dążymy do osiągania najlepszych wyników.

  1. W Kuźni znaleźliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy – fachową obsługę, świetnie napisane treści i przede wszystkim flow! Na czas, z luzem i poczuciem humoru. Polecamy Kuźnię i dziękujemy za owocną współpracę!
    gaminate Piotr Tytyk Członek Zarządu Gaming Supplements sp. z o.o.
  2. Początkowo nie byliśmy pewni, czy zewnętrzna agencja zrozumie nasz sposób komunikacji z klientami, co niestety zdarzało się przy wcześniejszych współpracach. Szybko jednak się okazało, że nasze obawy były niepotrzebne! Contentowcy z Kuźni wręcz intuicyjnie dopasowali się do naszego stylu. Od tamtej pory dostarczają nam regularnie coraz więcej tekstów.
    InStream Filip Duszczak CEO w InStream Group
  3. Kuźnia przygotowała dla nas solidną i praktyczną dawkę wiedzy dotycząca tworzenia treści na Linkedin. Warsztaty były w przystępnej formie, z konkretnymi przykładami i odnoszące się do naszej specyfiki branży oraz pracy.
    Philip Morris Polska Logo Martyna Skalska Employer Branding Lead Philip Morris Polska Distribution Sp. z o .o.
  4. Kuźnię polecił nam jeden z naszych partnerów biznesowych. Nie zawiedliśmy się. Szybka realizacja i świetny, zgodny z zasadami współczesnego marketingu content sprawiają, że regularnie zamawiamy kolejne teksty. Polecamy Kuźnię każdemu, kto chce we właściwy sposób zadbać o publikowany content.
    Witbee Łukasz Piątek Founder, Marketing Intelligence Director WitBee

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak długo trwa kurs?
    Cały kurs to 5 godzin nagrań, które możesz oglądać dowolną ilość razy.
  • Czy kurs jest naprawdę bezpłatny?
    Tak, kurs Marketing B2B jest i zawsze będzie w 100% bezpłatny.
  • Jakie są wymagania techniczne?
    Do korzystania z kursu wystarczy smartfon z dostępem do internetu lub najprostszy laptop, notebook.
  • Czy kurs wystarczy do zarządzania marketingiem B2B?
    Kurs Podstawy Marketingu B2B to program, który nauczy Cię podstaw i pozwoli na mądre zlecanie zadań menedżerom marketingu i agencjom.
Nie ma na co czekać! Zapisz się na darmowy kurs Podstawy Marketingu B2B