Zapisz się na bezpłatny kurs Podstawy Marketingu B2B!
Zdobądź wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci realizować działania marketingowe w sektorze B2B!
- 5 godzin konkretnej, praktycznej wiedzy – cenimy Twój czas
- Uczysz się od praktyków – nasi trenerzy mają kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu B2B
- Wiedza do wdrożenia od zaraz – wyprzedź swoją konkurencję!
- Marketingowa pigułka dla przedsiębiorców i menedżerów
Dla kogo jest ten kurs?
- Przedsiębiorcy pragnący zwiększyć skuteczność działań marketingowych
- Managerowie chcący pogłębić i usystematyzować wiedzę w zakresie marketingu B2B
- Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu, którzy chcą zrozumieć specyfikę B2B
- Osoby rozpoczynające karierę w marketingu B2B
O kursie
Podstawy Marketingu B2B to skondensowany program, który przekaże Ci wszystko, co należy wiedzieć, aby prowadzić skuteczne działania marketingowe w sektorze biznesowym. Dowiesz się, jak poukładać marketing od strategii do jej skutecznego wdrożenia Poznasz tajniki analizy rynku, tworzenia person, czy strategii komunikacji (zrozumiesz też, czym różni się strategia od taktyki).
Podczas kursu odkryjesz, jak analizować konkurencję, jakie są najlepsze praktyki w zakresie marketingu treści, e-mail marketingu i social media. Nauczysz się, jak tworzyć wartościowe treści, które przyciągną uwagę Twoich potencjalnych klientów i będą skutecznie promować Twoją firmę. Otrzymasz również praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia ofert handlowych.
Agenda kursu
Strategia komunikacji marki – Maciej Sowa
Content marketing B2B – Marcin Cichocki
Komunikacja w social mediach B2B – Katarzyna Ciesielska
- Wstęp
- Plan
- Analiza rynku i konkurencji
- Analiza SWOT i PEST
- Grupy odbiorców, Persony i consumer insight
- Cel, misja, wizja marki
- UVP/USP/ESP/RTB
- Big Idea, Key Message i ToV
- Cele działania i kanały komunikacji
- Metody analizy i wyników
- Wstęp
- Kanały i formy komunikacji
- Copywriting B2B
- Content wizualny, audio i video
- Taktyka content marketingowa i plan dystrybucji
- Tworzenie skutecznych ofert handlowych
- Lead magnets i lejki marketingowe
- Charakterystyka najpopularniejszych platform
- Facebook i Instagram – możliwości Meta dla firm B2B
- Linkedin – medium idealne dla firm B2B
- Komunikacja Marketingowa B2B – podsumowanie
Poznaj naszych trenerów
Maciej Sowa
Marketing Manager w Agencji Kuźnia
Od ponad 8 lat współpracuję z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. W trakcie swojej kariery pracowałem po stronie agencji marketingowych, zarządzałem działami marketingu in-house oraz realizowałem projekty jako samodzielny specjalista. Jestem współzałożycielem CRASH Mondays – cyklicznych spotkań dla specjalistów branży kreatywnej.
Katarzyna Ciesielska
Content Designer w Agencji Kuźnia
Od ponad 6 lat pomagam firmom odnaleźć i komunikować „dlaczego” ich klientów. Wspiera przedsiębiorstwa w ekspansji na rynki zagraniczne, w tym na Europę, USA, Dubaj, czy Singapur. Współpracowała między innymi z Edrone, GetResponse, Agencją Kuźnia, Herbalife Nutrition, Esotiq, Quest CM oraz TimeCamp. Jej główne kompetencje obejmują tworzenie strategii contentowych i content planów, które wpływają pozytywnie zarówno na pozycjonowanie w wyszukiwarkach, jak i konwertują. Katarzyna jest również ekspertem w budowaniu marki na LinkedIn.
Marcin Cichocki
CEO Agencji Kuźnia
Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.
O nas
Dowozimy świetny marketing świetnym firmom
Jesteśmy zespołem Kowali (marketingu!), którzy rozumieją potrzeby Twojego biznesu i dostarczają marketing, który nie tylko działa, ale też zachwyca. Nasze usługi sprawią, że będziesz sprzedawać więcej i rozwijać firmę szybciej.
W Kuźni nie znajdziesz przestarzałych haseł reklamowych ani marketingowej gadki z lat 90. Tworzymy strategie oparte na twardych danych, najnowszych trendach i niezmiennej naturze ludzkiej.
Szukamy partnerów, z którymi możemy budować marketing oparty na zaufaniu, transparentności i wzajemnym zrozumieniu. Tworzymy wyłącznie takie przekazy, jakie sami chcielibyśmy czytać, słuchać i oglądać.
Atmosfera luźna jak plandeka na żuku
No dobra, plandeka na żuku zwykle jest napięta. U nas jedyną napiętą rzeczą są deadlajny.
Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy naprawdę dowożą. Wspieramy rozwój, współpracę fair play i zawsze dążymy do osiągania najlepszych wyników.
Za darmo to uczciwa cena, prawda? Chcę wziąć udział w bezpłatnym kursie!
Najczęściej zadawane pytania
- Jak długo trwa kurs?Cały kurs to 5 godzin nagrań, które możesz oglądać dowolną ilość razy.
- Czy kurs jest naprawdę bezpłatny?Tak, kurs Marketing B2B jest i zawsze będzie w 100% bezpłatny.
- Jakie są wymagania techniczne?Do korzystania z kursu wystarczy smartfon z dostępem do internetu lub najprostszy laptop, notebook.
- Czy kurs wystarczy do zarządzania marketingiem B2B?Kurs Podstawy Marketingu B2B to program, który nauczy Cię podstaw i pozwoli na mądre zlecanie zadań menedżerom marketingu i agencjom.