Dofinansowane szkolenie marketingowe dla firm – SEO i SEM

Podnieś widoczność swojej strony w wyszukiwarkach dzięki dofinansowanemu szkoleniu z SEO i SEM. Zdobądź wiedzę na temat optymalizacji treści i efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi, aby skutecznie przyciągać ruch i zwiększać konwersje.

Umów szkolenie
Katarzyna Ciesielska

Przykładowa agenda szkolenia z zakresu SEO i SEM

  • Wprowadzenie do SEO: definicje, cele, znaczenie dla biznesu
  • Jak działają wyszukiwarki: algorytmy, crawlowanie, indeksowanie
  • Badanie słów kluczowych: techniki wyszukiwania i analizy
  • Optymalizacja on-page: meta tagi, nagłówki, struktura treści
  • Techniczne SEO: prędkość strony, responsywność, struktura URL
  • Optymalizacja mobilna: jak dostosować stronę do urządzeń mobilnych
  • Link building: strategie pozyskiwania wartościowych linków
  • Lokalne SEO: optymalizacja dla wyników lokalnych i Google My Business
  • Narzędzia SEO
  • Tworzenie efektywnych kampanii Google Ads: struktura kampanii, grupy reklam, słowa kluczowe
  • Optymalizacja kampanii SEM: analiza wyników, testy A/B, poprawa jakości reklam
  • Budżetowanie i bidowanie w Google Ads: jak efektywnie zarządzać wydatkami
  • Remarketing i retargeting: jak ponownie angażować użytkowników
  • SEM na innych platformach: YouTube Ads, Google Display Network
  • Analityka internetowa: korzystanie z Google Analytics do śledzenia i optymalizacji kampanii SEO/SEM

Jak przebiega proces pozyskania dofinansowania na szkolenie marketingowe?

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy

  2. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i wspólnie ustalimy Twoje potrzeby szkoleniowe

  3. Przygotujemy dla Ciebie program szkolenia

  4. Przeprowadzimy szkolenie online lub offline w dowolnym miejscu w Polsce

  5. Kompleksowo rozliczymy za Ciebie dofinansowanie

Zobacz jak ładnie o nas mówią

  1. Kuźnia przygotowała dla nas solidną i praktyczną dawkę wiedzy dotycząca tworzenia treści na Linkedin. Warsztaty były w przystępnej formie, z konkretnymi przykładami i odnoszące się do naszej specyfiki branży oraz pracy.
    Philip Morris Polska Logo Martyna Skalska Employer Branding Lead Philip Morris Polska Distribution Sp. z o .o.
  2. Czy polecam kurs copywritingu od Kuźni? Wręcz namawiam do niego innych! Tyle konkretnej wiedzy o pracy copywritera i to bezpłatnie! W takim przypadku nie skorzystać to wręcz zbrodnia. Od przybytku głowa nie boli, dlatego naprawdę polecam uczestniczyć w kursie każdemu, kto chce spróbować w tej branży.
    Ania P uczestniczka kursu
  3. Kurs Marcina Cichockiego to rzetelne, konkretne i zrozumiałe kompendium wiedzy o copywritingu. Przejrzysta struktura pozwala szybko odświeżyć najważniejsze informacje na konkretny temat. Kurs jest warty każdej chwili poświęconego mu czasu.
    Kamil Nowak Kamil Nowak Copywriter freelancer
  4. Gorąco polecam szkolenia od Kuźni każdemu, kto chce wejść z contentem i treściami reklamowymi dwa poziomy wyżej. Jako marketer, jakość produkowanych przeze mnie treści oraz tekstów reklamowych musi być na wysokim poziomie, bo od tego w dużej mierze zależy moja skuteczność. Szkolenia Kuźni nie są moimi pierwszymi z content marketingu, ale z pewnością zajmie pierwsze miejsce na podium. Najbardziej polecam zadania domowe, które Marcin sprawdza osobiście i mówi, co można jeszcze poprawić. Bez praktyki teoria jest nic nie warta, a praktyki jest tutaj masa.
    marcel2 Marcel Kowalkowski marketer w marcelkowalkowski.pl
  5. Realizacja kursu dała mi możliwość podjęcia się nowych wyzwań zawodowych. Marcin podchodzi do kursantów z zaangażowaniem, dając cenne lekcje i wskazówki. Do dyspozycji miałam zarówno feedback do każdej z lekcji, jak i możliwość rozmowy. Do każdej z lekcji dołączone są zadania w zeszycie ćwiczeń, które pozwalają na szlifowanie swojego warsztatu i wymagały w kolei mojego zaangażowania. Dotychczas wzięłam udział w niejednym kursie czy szkoleniu marketingowym i żaden z nich nie był tak wymagający i motywujący do działania. Polecam ten kurs każdemu, kto chce podszkolić się w pisaniu różnorodnych treści.
    monika Monika Nastalska Traffic Manager w Email Partners
  6. Przeczytałeś kolejną książkę o copywritingu, ale nadal czujesz, że błądzisz we mgle i brakuje Ci praktycznej wiedzy oraz konkretów dzięki którym poprawisz swój warsztat? Z całego serca mogę polecić Ci warsztaty copywriterskie organizowane przez Alicję z Kuźni i jej team doświadczonych redaktorów. Tym, co wyróżnia praktyczną naukę copywritingu w Kuźni jest jasny przekaz bazujący na konkretnych przykładach, poparty wiedzą z najwyższej językowej półki. Przykładowe teksty są dosłownie rozbierane na czynniki pierwsze, a każdy błąd, niejasność i dwuznaczność są bezlitośnie punktowane. Jako copywriter współpracujący z ogólnopolskimi kancelariami prawnymi i portalami medycznymi sam często zasięgałem rady redaktorów z Kuźni odnośnie zawiłości języka polskiego i nigdy się nie zawiodłem. Wierzę, że Ty również będziesz zadowolony.
    Maciej Szukała
  7. Po 15 latach pracy w zawodzie wydawało mi się, że wiem już wszystko o copywritingu. Rok współpracy z Redaktorami z Kuźni nauczył mnie jednak, że zawsze można pisać lepiej, celniej i bardziej przekonująco. W czasach, gdy teksty muszą podobać się i czytelnikom, i przeglądarce internetowej, takie wsparcie jest na wagę złota!
    Agata Pavlinec

Dlaczego warto szkolić się z Kuźnią?

  • check-squere-icon Zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego planowania i egzekucji marketingu.
  • widoczność Poprawisz pozycjonowanie swojej marki, zwiększając jej widoczność na rynku.
  • wykres do góry Oszczędzisz czas i pieniądze, korzystając z dofinansowania pokrywającego nawet do 100% kosztów.
  • student-icon Dostosujesz szkolenia do potrzeb i oczekiwań Twoich specjalistów.
  • bookmark-icon Oddasz w nasze ręce całą papierologię niezbędną do rozliczenia szkolenia.
  • chalkboard-icon Zrealizujesz szkolenie online lub offline w dowolnym miejscu w Polsce

FAQ

  • Ile czasu trwa procedura pozyskania dofinansowania?
    Czas trwania całego procesu zależy od operatora i terminów naborów. Może on wynosić od 2 tygodni do 2 miesięcy.
  • Jaką kwotę dofinansowania mogę uzyskać?
    Kwota dofinansowania zależy od projektu. Średnio na osobę można uzyskać do 10 000 zł. Maksymalne dofinansowanie na szkolenia wynosi 100% kosztów. Aktualne i najkorzystniejsze programy dofinansowania omawiamy podczas analizy Twoich potrzeb szkoleniowych.
  • Kto może skorzystać z dofinansowania do szkolenia?
    Na rynku dostępnych jest wiele projektów dofinansowania szkoleń z marketingu do 100% kosztów. Projekty te są skierowane do osób samozatrudnionych oraz mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Nasi specjaliści są na bieżąco z programami PARP. Dobierzemy najlepszy projekt dofinansowania dla Twojej firmy oraz pomożemy Ci przejść przez cały proces pozyskania dofinansowania i jego rozliczenia. Nie musisz się o nic martwić!

Naucz się marketingu w Kuźni

Rozwijaj biznes szybciej dzięki praktycznym, marketingowym kwalifikacjom.

Szkolenia przeprowadzamy zarówno stacjonarnie w siedzibie klientów, jak i online.

Wiesz, co i jak możemy dla Ciebie zrobić. Teraz Twój ruch.

content marketing

    Jakie szkolenie możemy dla Ciebie wykuć?